Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: Marqs w Grudzień 27, 2011, 02:24:44 pm

Tytuł: jak nadać inne uprawnienia pracownikowi niż Administrator
Wiadomość wysłana przez: Marqs w Grudzień 27, 2011, 02:24:44 pm
Witam wszystkich, jestem tu nowy i mam problem.
Chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwe nadanie innych uprawnień pracownikowi sklepu niż Administrator?
Tytuł: Odp: jak nadać inne uprawnienia pracownikowi niż Administrator
Wiadomość wysłana przez: scholl w Grudzień 27, 2011, 04:25:12 pm
Część,
1) przechodzi do zakładki "pracownicy",
2) wybierasz 'podzakładkę' "profile",
3) dodaj nowy o dowolnej nazwie,
4) przejdź do 'podzakładki' "uprawnienia",
5) wybierz profil, który chcesz edytować i udostępnij wybrane możliwości i miejsca dla danej grupy pracowników.

6) przy dodawaniu nowego pracownika w zakładce "pracownicy" ustawiasz odpowiedni profil.
Tytuł: Odp: jak nadać inne uprawnienia pracownikowi niż Administrator
Wiadomość wysłana przez: Marqs w Grudzień 27, 2011, 07:41:55 pm
Wielkie dzięki :D scholl