Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: jakubulek w Grudzień 28, 2011, 09:34:10 am
-
Witam,
Czy ktoś opanował już może sztukę jak ustawić śledzenie dla przesyłek poczty polskiej? Poczta uruchomiła ale jak to ustawić by w mailu pojawiał się właściwy link dodsyłający do strony śledzenia poczty: http://sledzenie.poczta-polska.pl/
Kuba
-
Ja na razie korzystam z http://www.sledzeniepaczek.pl/#s@ ale nadal szukam bezpośredniego odnośnika do poczty polskie. Swoja droga to tylko poczta polska tak utrudnia życie ehhh pozdrawiam
-
Odgrzewam temat :)
Czy ktoś ogarnął jak śledzenie zrobić w sklepie??
Jakiś moduł ??
-
ja polecam zrobić tak żeby nie było linka bezposredniego... tzn. robisz link do sprawdzenia: sledzenie.poczta-polska.pl
i osobno w tym samym mailu wysylasz nr przesylki. zebys mógł wprowadzac nr przesylki do maila in_transit musisz najpierw dodac odpowiedni wpis do AdminOrders.php
'{followup}' => str_replace('@', $order->shipping_number, $carrier->url),
'{firstname}' => $customer->firstname,
'{lastname}' => $customer->lastname,
'{id_order}' => $order->id,
'{numer_przesylki}' => $order->shipping_number,
'{order_name}' => $order->getUniqReference()
i wtedy mozesz wprowadzic {numer_przesylki} w szablonie maila.
używam presty 1.4.9 i to rozwiązanie działa.