Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: djwheele w Styczeń 10, 2012, 12:46:15 pm

Tytuł: Mail po złożeniu zamówienia do Administratora
Wiadomość wysłana przez: djwheele w Styczeń 10, 2012, 12:46:15 pm
Witam,
Czy jest możliwość skonfigurowania PRESTASHOP w ten sposób by mail, który przychodzi do administratora po złożeniu zamówienia posiadał w tytule numer tego zamówienia.

Teraz przychodzi mi mail o tytule - New Order - Czy jest możliwość dopisania do tego New Order numeru zamówienia, tak by ułatwiało to identyfikację maila i zamówienia którego mail dotyczy bez otwierania maila?

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź
Marcin
Tytuł: Odp: Mail po złożeniu zamówienia do Administratora
Wiadomość wysłana przez: deviant w Styczeń 11, 2012, 08:09:26 pm
Powinna być taka możliwość. Poszukaj w innych mailach znacznika odpowiedzialnego za wpisanie nr. zamówienia.
Tytuł: Odp: Mail po złożeniu zamówienia do Administratora
Wiadomość wysłana przez: djwheele w Styczeń 17, 2012, 07:16:40 am
Mój kłopot polega na tym, że ja nie mam pojęcia gdzie się definiuje tytuł maila, jaki przychodzi do mnei (administratora) po czyimś zakupie. Gdyby ktoś mi mógł podpowiedzieć, gdzie takie coś skonfigurować - konkretnie temat EMAILA (zmienić to : "New order", na np, "Nowe zamówienie nr: xxxxxxxx" i podał jaki znacznik odpowiada za numer zamówienia byłbym wniebowzięty.

pozdrawiam
Marcin
Tytuł: Odp: Mail po złożeniu zamówienia do Administratora
Wiadomość wysłana przez: Yaraz1971 w Styczeń 21, 2012, 12:01:32 pm
Zmień w pliku modules\mailalerts\mailalerts.php linia 187 wpis

$subject = $this->l('New order');

na

$subject = $this->l('New order') . ' (' . $order->id . ' )';

bedziesz miał numer zamówienia w tytule maila

Pzdr