Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: spaceship w Luty 16, 2012, 02:51:12 pm
-
Jak w temacie - i czy jest to możliwe bo w sieci nie mogłem tego znaleźć?
Z góry dziękuje za pomoc
-
kilka możliwości
jeżeli masz przesyłany nr przesyłki to
https://extranet.dpd.de/cgi-bin/delistrack?pknr=NUMER_PRZESYŁKI&typ=1&lang=pl
lub najprościej
http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=3&ID=33&Mark=18
-
Dzięki za szybką odpowiedź - czyli rozumiem że jak wstawie zamiast numeru przesyłki: @ lub '@' (tego do końca nie wiem), to użytkownik sklepu będzie mógł śledzić przesyłkę - oczywiście po zalogowaniu się na swoje konto?
Czy jest możliwość sprawdzenia czy to działa w praktyce bez robienia zamówienia