Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: sarven24 w Marzec 17, 2012, 12:35:43 pm
-
Witajcie. Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić. Przeczytałem już inne wątki na ten temat ale nie znalazłem rozwiązania.
Problem: wiadomości wysyłane ze sklepu na konta gmail trafiają do spamu.
Presta 1.4.4.1
Konfiguracja wysyłania: zarówno mail() jak i przez smtp - w obu przypadkach zawsze to samo.
Pocztę firmową/domenę mamy przekierowaną na gmaila.
Kiedy wysyłam wiadomości z konta, które jest podane jako kontaktowe w sklepie nie ma problemu - wszystko dochodzi normalnie. Kiedy z tego adresu wysyłana jest wiadomość ze sklepu, to zawsze trafia do spamu. Każda, poza wiadomością testową, wysłaną z panelu administratora.
Wiadomości wysyłam i chcę wysyłać jako html. Korzystam ze standardowych szablonów wiadomości z wersji polskiej.
Jakiś czas temu miałem już sklep na tej samej domenie, na preście 1.3.x. Wtedy wszystko działało. Konfiguracja, adresy były identyczne. Potem zrobiłem kilkumiesięczną przerwę i teraz wznowiłem działanie sklepu na nowszej preście.
Czy macie jakieś pomysły, gdzie może leżeć problem?
Pozdrawiam,
Łukasz
-
Problem z wysyłką wiadomości na adres poczty gmail . Bardzo dużo klientów skarży się że wiadomości ze sklepu PS 1.6.1.4 kierowane są do SPAM-u dlaczego tak się dzieje czy ktoś mógłby coś na ten temat napisać .
-
ustaw na serwerze dkim i smtp na bank masz weryfikację posadzoną - zobacz w headerze otrzymanej wiadomości
-
Może wystarczy weryfikacja SPF ale idealmy rozwiazniem jest:
SPF
DKIM
DMARC
wtedy maile będą dochodzić.
-
Może źle napisałem , chodzi o to że klienci którzy mają adres pocztowy na @gmail nie otrzymują wiadomości ze sklepu że złożyli zamówienia do skrzynki odbiorczej , tylko wysłane wiadomości kierowane są do SPAM-u , mam już wiele takich informacji od zamawiających , czy to jest wina formularzy ? czy innego błędu .