Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: maras13 w Maj 10, 2012, 03:40:45 pm

Tytuł: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: maras13 w Maj 10, 2012, 03:40:45 pm
Witam

Jeśli pytanie było wcześniej – przepraszam nie znalazłem

Czy jest możliwość takiego ustawienia produktu?

Jeśli produkt jest niedostępny to czy można wysłać zapytanie do „sklepu” o dostępność

Z góry dziękuję za informacje.

Pozdrawiam
Marek
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: deviant w Maj 10, 2012, 03:43:00 pm
Można. Przebudować należy wtedy np. moduł "Wyślij do znajomego"
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: sower w Maj 10, 2012, 06:39:38 pm
no ale przecież jest do tego moduł product question (zapytaj o produkt)
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: maras13 w Maj 11, 2012, 08:45:53 am
Witam

Dziekuje za info, zobaczymy co z tego wyjdzie 
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: sznoorek w Maj 24, 2013, 02:01:28 pm
Witam!
Poszukuję działający moduł product question.
W moim wyskakuję błąd
Wystąpił 1 błąd :

1    Błąd podczas procesu.
Prestashop 1.4.8.3
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: design4VIP w Maj 24, 2013, 02:17:14 pm
TUTAJ (http://prestashopforum.pl/prestashop productquestion download) - ktorys z tych napewno zadziala, tylko musisz sprawdzic ktory.
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: sznoorek w Maj 24, 2013, 03:09:45 pm
Dałbyś dobrego linka ;)
THX
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: design4VIP w Maj 26, 2013, 10:09:05 am
poszukaj w google po frazach "prestashop product question download". Moze to i trywialna odpowiedz ale tych modulow jest tak wiele, tak platnych jak i darmowych, ze ciezko do kazdego wrzucic linka. a po tych razach masz prenascie modulow do wyboru i przetestowania.
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: sznoorek w Maj 27, 2013, 06:45:13 pm
No niby wysyła ale ustawienia mail (prestashop) jak jest na mail() PHP.
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: design4VIP w Maj 27, 2013, 07:06:02 pm
No niby wysyła ale ustawienia mail (prestashop) jak jest na mail() PHP.
przetlumacz prosze?
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: sznoorek w Maj 27, 2013, 08:42:11 pm
Moduł działa poprawnie jak metoda wysyłania maila w prestashop jest ustawiona na mail() PHP, a nie na smtp.
Warto wspomnieć ze, trzeba sprawdzić czy w folderze mail modułu jest tłumaczenie PL (jak nie ma to też nie chce wysłać).

Ogólnie SMTP raz działa, a raz nie - testowa wiadomość.
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: design4VIP w Maj 28, 2013, 09:05:04 am
Warto wspomnieć ze, trzeba sprawdzić czy w folderze mail modułu jest tłumaczenie PL (jak nie ma to też nie chce wysłać).
to chyba logiczne, bo niby co ma wyslac jak nie ma plikow do wyslania (html,txt).

Ogólnie SMTP raz działa, a raz nie - testowa wiadomość.
z wiadomosciami testowymi roznie bywa, nieraz w ogole nie wysyla testowej a wiadomosc np. z kontaktu sklepu dzuala jak najbardziej prawidlowo. ale to, ze raz dziala raz nie, to juz raczej nie wina presta tylko albo dostawcy poczty albo hostingu. w presta albo dziala albo nie dziala ;) pamietaj tez, ze czesto przyczyna jest poczta tlen, wp. onet i podobnych darmowych. najlepsza poczta dla presta jest utworzona w domenie, czyli np. dla sklepu esklep.pl - info@esklep.pl i wysylanie przez mail(), SMTP dziala najlepiej z pocztami gmail.com, z innymi providerami moze miec tez problemy.
jezlei masz poczte spoza domeny najprosciej jest utworzyc poczte pod domene z ewentualnym przekierowaniem na innego dostawce. i raz, ze dzialanie nie przysparza problemu to tez ladniej to wyglada ogolnie w samym sklepie jak Klient wysyla poczte na info@esklep.pl niz esklep@op.pl, mentalnosc jest taka, ze mail w domenie jest o wiele bardziej przekonywujacy ;)
Tytuł: Odp: zapytanie o niedostępny produkt w sklepie
Wiadomość wysłana przez: sznoorek w Maj 28, 2013, 10:01:25 am
Mam 4 maile do obsługi sklepu w domenie i jeden z nich jest przypisany do obsługi klienta i ten właśnie był skonfigurowany do wysyłania maili.
Sklep stoi na LinuxPL i domenie EU również wykupionej u nich.

Po daniu danych SMTP nie wysyła maili z modułów "zapytaj o produkt" i "wyślij do znajomego".
Maile z modułu "powiadomienia emailem" są wysyłane.