Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Dla początkujących => Wątek zaczęty przez: Krzysiak_PL_GDA w Listopad 14, 2012, 02:17:56 pm
-
Witam
Mam następujący problem
Zamiast e-maila testowego dostaję wiadomość
"Undelivered Mail Returned to Sender"
Jeżeli chcę wysłać wiadomość przez formularz to dostaję dwie takie wiadomości
Jedną na skrzynkę z której wysyłam a drugą na skrzynkę przypisaną do sklepu
Czy trzeba coś dodatkowo skonfigurować ?
-
Źle masz skonfigurowaną skrzynkę w prestashop na 99%
-
Ale powinienem wstawić parametry dla skrzynki wychodzącej czy przychodzącej
-
dobrze, ze zostawiles tolerancje 1%. ale masz racje, cos jest nei tak skonfigurowane, bo jakby bylo to by dzialoa ;)
ale do sedna. sprawdz czy w katalogu ./mails/ masz katalog /pl i pod nim pliki poczty, to samo w module mailalerts.
mozesz tez miec problemy przez serwer z wysylaniem poczty poprzez mail() wiec mozesz sprobowac wysylac przez SMTP >> PA>Ustawienia>Email>Użyj SMTP. Tylko dla zaawansowanych
-
ale do sedna. sprawdz czy w katalogu ./mails/ masz katalog /pl i pod nim pliki poczty, to samo w module
Ten matalog istniej zawartością plików
mailalerts.
Tego już nie ma
mozesz tez miec problemy przez serwer z wysylaniem poczty poprzez mail() wiec mozesz sprobowac wysylac przez SMTP >> PA>Ustawienia>Email>Użyj SMTP. Tylko dla zaawansowanych
Tylko czy tam ustawić parametry dla poczty wychodzącej ?
-
SMTP serwer poczty wychodzącej.
Z logicznego punktu patrzenia chcesz wysyłać pocztę a nie odbierać za pomocą prestashop :)
-
Dobra z smtp działa poprawnie
-
No nie do końca :-[
Wiadomości testowe dochodzą
ale te wysyłane prze formularz kontaktowy już NIE
-
Jaka to presta?
jak 1.5 to czy masz zdefiniowany email, gdzie mają dochodzić wiadomości z formularza kontaktowego?
Bo -> Klienci -> Kontakty
-
PrestaShop™ 1.4.4.1
testowałem na onecie wp o2 gmail - wszędzie to samo
Jeżeli mam domyślne to ja i kupujący dostajemy wiadomość
"Undelivered Mail Returned to Sender"
jeżeli ustawię smpt to przychodzi tylko wiadomość testowa -z 5-10 minutowym opóźnieniem
Ani ja anni kupujący nic nie dostaje
-
Podaj linka do tego sklepu
-
http://www.torspo.lh.pl/torspo_sklep/
-
Jesteś pewien tego serwera smtp?
Jesteś pewien że masz maila w subdomenie?
Return-Path: torspo@torspo.lh.pl
Ustaw serwer smtp ale ten co jest w Twojej domenie sklepu : smtp.lh.pl
Użytkownik to będzie pewnie Twój adres email w tej domenie: twojanazwa@lh.pl + haslo do maila
Port bez szyfrowania - 587
Port z szyfrowaniem - 465
Dane od twojego dostawcy.
Tak masz ustawione?
-
Przepraszam
W tedy było ustawione na mail() w PHP
teraz jest przestawione na smtp
i oprócz e-mail testowych nic nie dochodzi
-
Teraz dochodzi e-mail do pytającego + wiadomość z błędem - w której obok obecnie przypisanego adresu pojawia się adres z poprzedniej konfiguracji ?
-
Dobra wiem że to wygląda jak bym gadał sam ze sobą ale ;D
Problem rozwiązałem wszystko działa jak na razie nawet bez smtp
Była niezgodność adresów w-mail w zakładkach
Panel administracyjny Ustawienia E-mail
a
Panel administracyjny Pracownicy Kontakty
dlatego nie wszystko dochodziło
Testowałem:
wysyłanie wiadomości przez kontakt
i
wiadomości dla klienta jako kupujący
Na razie wszystko działa
Pozdrawiam
-
a widzisz, jak sie chce to mozna ;) niektorzy niestety czekaja na gotowce a przy takich bledach jak u Ciebie ciezko dojsc do rozwiazania innym. zazwyczaj wiekszosc (raczej kazdy, dla kogo dobre ustawienia sa normalnoscia) zaklada, ze ustawienia sa w porzadku i rozwiazania daja dla bardziej wyfinowanych bledow PS. a czlowiek to tylko czlowiek i mylic sie moze ;) i tutaj wlasnie mamy z takim dylematem doczynienia.
mam nadzieje, ze jak inni urzytkownicy szukajacy rozwiazania znajda Twoja odpowiedz i wyciagna wnioski i zamiast pytac samo postaraja sie znalesc rozwiazanie szukajac swojego bledu ;)
-
Niestety ja sie zmagam z tym problemem jakis czas i nic mi nie wychodzi z tego. mam taki sam błąd....
-
Ustawiłam sobie sama, a wszyscy mi mówiliscie ze to wina poczty bo nie jest na serwerze razem ze stroną. A nieprawda, jak ktoś chce mogę pomóc bo wiem już jak :)
-
Napisz dla potomnych ktoś prędzej czy później trafi na ten temat i mu się przyda.
-
No dobra e-mail z formularza kontaktowego dochodzą ale czy da się tak zrobić że:
- będę dostawał wiadomość o nowym kliencie lub o nowym zakupie dodanym przez klienta ?
-
o nowym Kliencie to moze i nie, ale o zakupach tak, wystarczy zainstalowac modul, standardowo w presta "powiadomienia mailem" w administracji
-
Kurde ale święcie byłem przekonany że ten moduł jest zainstalowany (a nie był) bo na początku to działało tylko ostatnio przestało !?
Dos instalowałem i działa
Dzięki
-
Witam,
Mam problem z wysyłaniem wiadomości automatycznych (potwierdzenie zakupu, oczekiwanie na przelew, itp) do klienta.
Problem zapewne wynika z blokowania wiadomosci przez hosting (000webhost), ponieważ na mój meil przychodzi wiadomość:
Undelivered Mail Returned to Sender, z trescią:
This is the mail system at host postlady.000webhost.com.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<xxxxx@wp.pl>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 BLAD SPF - zobacz
strone / SPF Error: Received-SPF: neutral (smtp.wp.pl: 31.170.163.253 is
neither permitted nor denied by domain of gmail.com)
client-ip=31.170.163.253; envelope-from=sklepanusia@gmail.com;
Jesli jestes uzytkownikiem poczta.wp.pl sprawdz poprawnosc autoryzacji SMTP
/ If you are a poczta.wp.pl user check SMTP configuration:
http://poczta.wp.pl/autoryzacja/ (in reply to MAIL FROM command)
Dalej w wiadomości jest tekst, który nie dotarł do odbiorcy.
Problem leży m.in. na wp.pl. Robiłem zakupy z konta onetu czy o2 i wiadomości dochodzą bez problemu.
Hosting mam na 000webhost.com,
domene mam wykupioną na ovh.pl
skrzynke pocztową mam na gmailu.
W panelu ->ustawienia->e-mail Działa tylko na funkcji mail () Natomiast jak ustawie smtp (z gmaila) to nie mozna wyslac wiadomosci testowej na zadnego maila.
Jak wysylam wiadomosci testowe z funkcji mail () dochodzą do gmail, do o2 po 10min. do wp i onet wogole nie dochodzą (przypominam, że do onet dochodzą wiadomosci przy zamowieniach w sklepie)
Wczesniej mialem problem z przeniesieniem nazwy domeny jednak po przeniesieniu DNS z 000webhost do ovh.pl pomogło.
SPF w ovh (w 000webhost nic nie moge zmienic) mam wpisane z google : v=spf1 include:_spf.google.com ~all
Myśle, że jest jakies rozwiązanie oprócz zmiany hostingu.
Szukałem sporo na forum i żadne kombinacje nie dają rozwiązania tego problemu.
Z góry dziekuje za pomoc.
-
Mniej więcej miałem to samo i pomogło jedynie założenie skrzynki na serwerze na którym był postawiony sklep
-
A mój problem polega na tym że mam już "niby" wszystko dobrze skonfigurowane zamówienia do mnie (sprzedający) docierają na e-maila(gmail) do klienta też jeśli ma pocztę na gmailu, natomiast jeżeli ma skrzynkę na wp albo o2 to przychodzi m email zwrotny że klient nie otrzymał maila z zamówieniem. Ma ktoś jakiś pomysł żeby maile do klientów dochodziły ?
-
to masz wlasnie opisane powyzej, SPFy. wysylaj poczte przez SMTP
-
Jeżeli konfiguruję przez ustawienia zaawansowane i wybieram smtp, wpisuje nazwę domeny, nazwe użytkownika itp zapisuje i po zapisaniu jadać na dół nie zapisuje mi hasła, ktoś wie dlaczego wszystko zapisuje oprócz hasła ?
-
haslo zapisuje tylko nie wyswietla nawet gwiazdek/kropek, zeby nikt sobie nie mogl podgladnac np. przez jakeis dodatki do przegladarek.
-
Raczej nie zapisuje bo zaraz po zapisaniu hasła chce wysłać wiadomość testową, i wyskakuje mi komunikat
Błąd: proszę sprawdzić konfigurację
The SMTP connection failed to start [ssl://mail.mail.pl:465]: fsockopen returned Error Number 0 and Error String ''
-
n oto czyli, ze masz bladnie skonfigurowana usluge. prawdz na serwerze jakie mozesz uzyc porty w jakich kodowaniach.
-
Ok udało mi się wszystko skonfigurować poprawnie e-maile w presta 1.6.1.1 , a więc podzielę się wiedzą dla potomnych więc jeżeli komuś nie dochodząca zamówienia od klientów albo zamówienia przychodzą ale nie są wysyłane maile do klientów należy zrobić tak:
1. Utworzyć sobie nową pocztę tylko i wyłącznie na serwerze na którym mamy sklep i z tym samym adresem na jakim mamy sklep
2. Zainstalować moduł "Powiadomienia poczty"
3. Wejść w konfigurację zainstalowanego już modułu na samym dole wpisać swój nowy adres e-mail
4. Wejść w Preferencje >> Kontakty sklepu i tam również ustawić ten sam nowy e-mail
5. Wejść w Zaawansowane >> adres e-mail zmienić opcję na "użyj własnych ustawień SMTP"
6. Wpisać dane dostępowe z własnego serwera pocztowego email który utworzyliśmy w punkcie 1
7. Zadzwonić do swojego usługodawcy gdzie jest kupiony serwer i poinformować go żeby ci odblokował porty do poprawnego wysyłania e-maili
8. Zalogować się na swoją nowo utworzoną skrzynkę pocztową i zrobić sobie przekierowanie na dowolnie wybranego przez siebie e-maila z którego do tej pory używaliśmy.
9. Cieszymy się działająca pocztą, zadanie zostało spełnione my dostajemy zamówienie na naszego maila z którego chcemy korzystać, wszyscy klienci dostają maila z zamówieniem. Zamówienia do klientów wysyłane są na wszystkie hostingi takie jak o2, wp, gmail, onet, interia i nikt nie jest poszkodowany ;)
Rozpisałem się ale mam nadzieje że komuś pomogłem ;)
-
no ja zrobiłam jak tu opisujecie i nadal poczta jaką ktoś wysyła przychodzi na adres osoby co mi robiła te strone, a na swej stronie w panelu zmieniałam na mój a mimo to nadal nie działa.. co moze byc powodem tego ?
http://decoration.prestige4u.ie/
-
A w zakładce Klienci > obsługa klienta co masz ustawione?
-
A w zakładce Klienci > obsługa klienta co masz ustawione?
nie obsluga klientatylko PA > klienci > kontakty - Obsluga klienta ;)
-
Racja :D