Dziękuję za opinie / uwagi / sugestie.
Tak na dzień dobry - klikam dodaj do koszyka i... nic - żadnej informacji, że produkt wylądował w koszyku, co prawda ilość produktów w koszyku się zmienia, ale jak jestem na dole strony koszyka nie widać...
Coś kosztem czegoś
również jestem za animacją, no ale to nie mój sklep i to nie ja decydowałem
niektórym animacja może się wydawać amatorska :]
Linków nie ma z tego powodu żeby bezpośrednio nie sugerować się wyłącznie tą ilością producentów.
Poza koszykiem bardzo mi się podobają angielskie komunikaty błędów podczas rejestracji Who know's czy klient zamówi czy nie......n np Please accept Terms of Service
i kilka innych przykładów
Podobnie jest z url po angielsku pozycjonowanie w google......
wyszukiwarka wpisuję słowo ceramika i wyświetla mi 7 produktów. Wchodzę w kategorię ceramika i mam produktów 12, a poza nie jestem specjalistą w katalogowaniu produktów ale brodzik i wanna to tez ceramika [hmm wanna na pewno]
Faktycznie część przyjaznych url wymaga tłumaczenia.
Co do podziału na kategorie .. decyzja Klienta - on siedzi od lat w branży więc wie lepiej co robi.
Przyjemnie usłyszeć kilka
pozytywnych słów od konkurencji.