wdrożenia PrestaShop

Problem z cenami - Potrzebna pilna pomoc

  • 1 Odpowiedzi
  • 1344 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline volc43

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
Problem z cenami - Potrzebna pilna pomoc
« dnia: Marzec 30, 2016, 07:23:28 pm »
Witam serdecznie.

Mam problem z cenami oraz wartościami cenowymi w sklepie postawionym na PrestaShop 1.6.1.1.
Otóż, każdy produkt ma przypisaną swoją cenę bez dodatkowych kosztów wysyłki.
Wszystkie miejsca, gdzie można było skonfigurować koszty dodatkowe wyczyściłem.
Lokalizacje i podatki skonfigurowałem.

A teraz w czym problem, a raczej w 3 problemach:
Pierwszy to pulpit sprzedaży. Kwoty wyświetlające się tam nie są w żaden sposób adekwatne do wartości sprzedanych przedmiotów. Są w dziwny sposób zaniżone (Zrzut ekranu 3). Konfiguracja pulpitu też została wykonana. (Zrzut ekranu 1). Proszę o informację, gdzie mogę to poprawić. Co jest problemem?

Drugi problem to kwota sprzedaży a kwota wydana przez klienta od czasu rejestracji. Nowy klient zarejestrował się w sklepie, zakupił przedmiot za 369zł i do zapłaty miał 369zł. Przesyłka pobraniowa jest darmowa powyżej kwoty 300zł, dlatego nie doliczam kwoty przesyłki. Kwota wydana przez klienta na jego karcie to jednak 96,04zł. Proszę o pomoc, dlaczego tak się dzieje? Zrzut 2, pkt 1.

Trzeci problem to koszt przesyłki pobraniowej. To samo zamówienie co powyżej, darmowa wysyłka a przy zamówieniu za 369zł moduł dpd narzuca mi kwotę COD 1417,82zł. Jest to pkt. 4 na zrzucie 2. Jak widać w polach 2, 3 oraz 5 wszystkie dane są prawidłowe. Proszę o pomoc.

Walczę z tymi wartościami już kolejny dzień i bez skutku. Proszę o pomoc.


*

Offline kalif

  • #PrestaShop Ninja
  • Stały użytkownik
  • ***
  • 96
  • 2
  • Płeć: Mężczyzna
    • PrestaShow.pl
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Problem z cenami - Potrzebna pilna pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 04, 2016, 05:31:29 pm »
Pierwszy - sprawdź czy pulpit nie działa w trybie demo - jest do tego przełącznik na pulpicie oraz sprawdź zakres dat jaki pokazuje pulpit - też się to na nim ustawia.
Drugi - trzeba by było pogrzebać w panelu
Trzeci - j.w.

Sklepy internetowe - Profesjonalne wsparcie - Modyfikacje - Inteligentne moduły - Piękne szablony - SPRAWDŹ »
www.prestashow.pl / +48 506 312 999 / GG: 1604882 / kontakt@prestashow.pl