Wbrew temu co w tytule sprawa jest wielowątkowa: 1. zalogowany klient widzi ceny netto i netto- natomiast kiedy nikt nie jest zalogowany- ukazują się prawidłowo tj. netto i brutto nadmieniam, że mam zmienione product.tpl i shoping cart product line.tpl tak aby klient mógł dodawać określone ilości- wielokrotności ilości w kartonie; 2. Zalogowany nie widzi ceny dostawy w koszyku- u mnie poniżej 325/netto; 3. gdy nikt nie jest zalogowany- dwa pierwsze punkty działają prawidłowo; 4. Jeśli zalogowany użyje 2 różnych adresów: do faktury i do wysyłki, wtedy przy wybranej płatności przelewem i kliknięciu w "Potwierdzam zamówienie" > "Ta metoda płatności nie jest dostępna." Tak samo dzieje się przy wyborze pobrania; 5.Kiedy klient wybierze opcję tego samego adresu dla faktury i dostawy też jest źle, czyli jak wyżej, ale "Gość" przechodzi ten proces OK. Nie wiem- jakie są zależności między logowaniem się klienta a sposobem naliczania się VAT. Dlaczego- dodanie drugiego adresu np. dostawy powoduje- likwidację VAT w płatności i w konsekwencji- niedokończenie transakcji. Dlaczego "metoda płatności nie jest dostępna." skoro wszyscy kontrahenci mają udostępnione wszystkie (2) sposoby płacenia. Działam na pokolorowanej 1.5.4.1 default, a jedyna rzeczywiście istotna zmiana, to ta rozwijka przy "ilości" pozwalająca dodawać tylko wielokrotności ilości minimalnej