ale moich wrozej jest wiele na forum, wystarczy tylko poszukac. nie bede w tym watku wklejal swoich linkow bo nie chcialbym zrobic sobie kryptoreklamy.
oczekiwales konstruktywnych opini i takich staram sie udzielac. w poprzednim watku dokladnie podalem co napewno nalezaloby zmienic bo takie detale raza po oczach przede wszystkim Klientow, z doswiadczenia wiem, ze jezeli cos jest nie dopracowane to tak odbierana jest cala forma, czyli jak nie dba o szczegoly to nie dba o Klienta. czy ma wszystko co potrzeba... owszem ma, jak kazdy sklep (koszyk itp) ale to nie wszystko. bo do szybkosci zakupow to dochodzi jeszcze czas na odnalezienie sie w tym gaszczu informacji. zabierajac sie za prace nad sklepem najpierw trzeba dosc radykalnie obadac rynek, podpatrzec konkurencje, trendy, style.... jezeli jakis elemt czy graficzny czy kolorystyczny pojawia sie na duzym procencie stron czyli, ze tego trzeba sie trzymac. trzeba tez pamietac, ze to Klienci tworza styl i pewne trendy graficzne, ulozenia strony itp. Twoja, przepraszam jak Cie uraze, jest rodem z konca lat 90-tych. tak juz sie stron nie rozplanowuje. poza tym jak widzisz po powyzszych postach nie tylko ja widze na stronei chaos. czyli cos jest nie tak. najlepiej wylacz strone na 3-4 dni, nie patrz na nia w ogole, po 4 dniach otworz strone i zapamietaj pierwsza mysl, ktora przejdzie Ci przez glowe na temat kolorystyki, ulozenia i szybkosci odnalezienia sie na stronie. przeslij linki do jak najwiekszej ilosci znajomych i popros, aby wypowiedzieli sie na jej temat w konretach i jak najbardziej konstruktywnie, pamietaja, ze to Twoi potencjalni Klienci. zapytaj czy cos widza do porpawy itp.
ogolnie sklep nie jest glupi, ale rozmieszczenie niektorych elementow jest nie przemyslane. to samo w wiekszosci przypadkow line-height. za duze odstepy miedzy wierszami poteguja nielad na stronie. osobiscie jednak nie porzucalbym prac nad strona.