wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Problem z kategoriami bardzo prosze o pomoc

  • 4 Odpowiedzi
  • 1357 Wyświetleń

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline Ka92

  • Nowy
  • *
  • 7
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Problem z kategoriami bardzo prosze o pomoc
« dnia: Czerwiec 25, 2015, 07:27:22 pm »
Witam , bardzo proszę o pomoc , jestem zielona  i chyba zepsulam cos w naszym sklepie.
Dzisiaj w pracy probowalam wgrac nowy moduł  do naszego sklepu  który jakimś cudem podmienił mi kategorie produktow, pospiesznie zaczęłam usuwać błąd i nieomyslnie usunełam moduł kategorii produktów ,cale to drzewko.
Co najgorsze nie moge wejść w zakładke moduły bo pojawia się puste tło.
Gdzieś przeczytałam ze usuniecie recznie folderu z tym zlym modulem moze pomoc z tym problemem pustego tla , jutro sprobuje  tylko ze nawet jakby mi sie udalo nie wiem skad moge pobrac ten sam modul tego drzewka kategorii ktory byl orginalnie.
Nie za bardzo wiem co robic bo jak wspominalam sam system jest  jeszcze dla mnie czarna magia.
System 1.4

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Problem z kategoriami bardzo prosze o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2015, 07:50:46 pm »
Ręczne usunięcie powinno pomóc, natomiast moduł pobierzesz z paczki instalacyjnej. Paczkę znajdziesz tutaj: https://www.prestashop.com/pl/wersje-deweloperskie#previous-version na liście odszukaj swoją wersje pobierz na dysk, rozpakuj i skopiuj sam moduł na serwer.

*

Offline Ka92

  • Nowy
  • *
  • 7
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Problem z kategoriami bardzo prosze o pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 26, 2015, 10:34:06 am »