Witam,
Po przeniesieniu sklepu na inny serwer nie dochodzą maile wysyłane poprzez formularz "Obsługi klienta" z działu "Kontakt z nami". Wszystkie maile o zamówieniach itd. dochodzą, wiadomość pojawia się też w panelu administracyjnym sklepu, jednak nie dostaję jej na poczcie. Gdzie oprócz ustawień poczty czy modułu "Alarmy poczty" mógłbym spróbować zmienić jeszcze tego maila?
Dodam, że powiadomienie o nowej odpowiedzi nie dochodzi również na starego maila (z serwera, z którego przenoszony był sklep).
Prawidłowy mail jest ustawiony w Preferencje -> Kontakty sklepu, Zaawansowane -> Adres e-mail, Preferencje -> Alarmy poczty.
Pozdrawiam
Ps. Po dodaniu nowej pozycji w dziale Klienci -> Kontakty i zmianie by na tego właśnie maila leciały maile z obsługi klienta (w zaawansowane -> e-mail) równiez nic :/. Kończą mi się już pomysły. Mail dochodzi na panel, ale nie ma powiadomienia na skrzynce...