Witam,
Zakupiłem moduł "Do darmowej wysyłki brakuje - w koszyku". Niestety po zakupie okazało się, że to modyfikacja i nie byłem w stanie tego wgrać (jestem początkujący w temacie Presty). Firma, w której to zakupiłem była tak uprzejma, że stwierdziła, iż wgra mi to sama - stwierdzili, że tak będzie najprościej. Niestety po wgraniu okazało się, że koszyk nie działa poprawnie. No i zaczęło się... Przestali odbierać telefony, odpisywać na maile, zero kontaktu... Żeby było ciekawiej to zakupiony razem z tym pierwszym drugi moduł też nie działał poprawnie i też nie potrafili nic z tym zrobić. O ile z modułem sobie jakoś poradziłem (ja, praktycznie laik) tak z tą modyfikacją nie daję rady. Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi co gdzie wgrać albo z czym powiązać żeby zadziałało. Na sprzedawcę nie ma co liczyć, w poniedziałek minie 4 tygodnie od zakupu więc nie sądzę aby nage zmienili podejście do tematu i sobie o mnie przypomnieli. Przy okazji pozdrawiam firmę x13.pl (to tak ku przestrodze).