Pojawiło mi się kilka zamówień w których adres wysyłki był wyświetlany w oknie adresu do faktury.
Sprawdziłem to i problem leży w sposobie zamawiania.
1. Klienta dodaje produkt do koszyka
2. Klika w prawy górny róg (Zaloguj się) aby się zarejestrować.
3. Dodaje adres wysyłki (z własną nazwą adresu).
4. Przechodzi do Mojego konta -> Moje adresy, dodaje adres do faktury (również z własną nazwą adresu).
5. Klika na koszyk -> Realizuj zamówienie.
6. Kończy zamówienie.
W panelu administratora i mailu do firmy wyświetla się ten sam adres w w obydwóch kolumnach, jednak po wejściu w zamówienie na rozwijanej liście widać dwa adresy.
Wydaje mi się że problem leży w nadawaniu własnych nazw adresów.
Podczas szybkich zakupów lub tworzeniu konta bezpośrednio z koszyka nie ma możliwości nadania nazwy swojemu adresowi ale poprzez konto użytkownika już można.
Adres do faktury jest w liście rozwijanej tak więc sklep go widzi mimo wszystko w pola wkleja adres do wysyłki.
Można by zrobić tak jak w szybkich zakupach tak aby sklep sam nadawał nazwy adresom, wie ktoś jak to zrobić?
Ewentualnie jakieś inne rozwiązanie które by pomogło.