wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Kombinacje produktu widoczne na stronie kategorii

  • 2 Odpowiedzi
  • 2142 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline decorbay

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
Kombinacje produktu widoczne na stronie kategorii
« dnia: Maj 09, 2019, 07:09:28 pm »
Cześć,

Czy istnieje możliwość/jakiś moduł dzięki któremu mógłbym wyświetlać kombinacje jednego produktu na stronie kategorii? Mam produkt w 30 kolorach i chciałbym, żeby te 30 kolorów wyświetlało się jako osobne produkty z kolorem w jego nazwie, np. "Produkt 1 Czerwony", "Produkt 1 Czarny", "Produkt 1 Niebieski". Oczywiście opis produktu i cała reszta będą takie same, dlatego jak po prostu dodam 30 produktów to będę miał 30 stron ze zduplikowaną treścią.

Kolor dotyczy tkaniny i w moim przypadku jest najważniejszym atrybutem produktu; jeżeli dodam wszystkie kolory tkaniny jako atrybuty, to filtrowanie po kolorach staje się bezużyteczne. Poza tym chcę robić różnego rodzaju promocje na podstawie kolorów, np. "Szare Weekendy" - tylko produkty z szarymi tkaninami dostają zniżkę.

W jaki sposób najlepiej uniknąć duplikacji treści?

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,291
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: Programista
Odp: Kombinacje produktu widoczne na stronie kategorii
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2019, 10:11:26 am »
Najlepiej nie robić tego w sposób, który opisujesz, Dlaczego piszesz, że filtry po kolorze są bezużyteczne ?
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline minimaxi

  • Nowy
  • *
  • 6
  • 0
  • prestashop
    • 3GStudio
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
Odp: Kombinacje produktu widoczne na stronie kategorii
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2019, 11:51:02 am »
Najlepiej nie robić tego w sposób, który opisujesz, Dlaczego piszesz, że filtry po kolorze są bezużyteczne ?
Zapewne chodzi o to, że filtrując po np. niebieskim kolorze użytkownik zobaczy zdjęcie główne na którym jest np. produkt szary. Przerabiałem podobny scenariusz i rozwiązaniem było umieszczenie na zdjęciu głównym małych miniaturek z produktem w 3-4 innych kolorach. Nie wiem dokładnie na ile wpłynęło to na sprzedaż, ale jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż dodanie 30 produktów z identycznym/bardzo podobnym opisem.