wdrożenia PrestaShop

Co myślicie o zwrotach czyli Merchandise return (RMAs)???

  • 0 Odpowiedzi
  • 3280 Wyświetleń

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline kuras

  • Tubylec
  • ****
  • 257
  • 1
Co myślicie o zwrotach czyli Merchandise return (RMAs)???
« dnia: Marzec 19, 2009, 09:23:09 pm »
Nie wiedziałem gdzie dać ten wpis... ale bardziej mi on pod Konfiguracje podchodzi.
Właśnie chce wywalić ze strony Zwroty w postaci formularza na stronie Szczegółów Zamówienia oraz całą stronę Zwroty.

Bo patrząc na to z pozycji prawa gdzie Klient ma 10 dni na zwrot bez podania przyczyny... to rozwiązanie w prestashop jest lekko "śliskie". Tzn Klient który chce zwrócić towar, wchodzi na stronę, wypełnia zgłoszenie że chce zwrócić i zaznacza co... potem przerzucany jest na stronę gdzie ma komunikat "Rozpatrywanie zgłoszenia"!!! Ale jak to rozpatrywany? Przecież sklep ma obowiązek musi "zgodzić się" na zwrot...

A czy wy używacie wszystkich tych powiadomień, stron, formularzy itd? Czy używacie funkcji Zwrot w prestashop albo czy macie jakieś opinie klientów w tym temacie?

Sądzę że jest to nieużyteczne... najpierw wyjaśniać jak to działa, potem bujać się ze sprawdzaniem czy ma się zwroty a potem na to odpowiadać... przecież w końcu chodzi o to aby Klient na piśmie rozwiązał umowę i odesłał do sklepu towar. Po co ma jeszcze brnąć przez jakieś formularze... skoro może wysłać maila, sklep odpowiada i dodaje PDF do wydrukowania z formularzem zwrotu... klient wypełnia i odsyła całość.

Ciekawi mnie wasza opinia