Witam,
Po dokonaniu zamówienia, wysłaniu maila itp. dostaję błąd na skrzynkę w postaci:
Hi. This is the qmail-send program at home.pl.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following
addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work
out.
<inferno25@o2.pl>:
Connected to 193.17.41.15 but sender was rejected.
Remote host said: 550 Bad SPF records for [interia.pl:79.96.241.120], see
http://spf.pobox.com/--- Below this line is a copy of the message.
Return-Path: <bartdeath@interia.pl>
To: inferno25@o2.pl
Subject: =?utf-8?B?V2lhZG9tb8WbxIcgdGVzdG93YSAtIFByZXN0YXNob3A=?=
From: bartdeath@interia.pl
Reply-To: bartdeath@interia.pl
Date: Mon, 17 Sep 2012 18:35:55 +0200
X-LibVersion: 3.3.2
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/html; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Message-ID: <20120917163555.9050.1275525156.swift@hellthrasher.com>
To jest wiadomo=C5=9B=C4=87 testowa, tw&oacute;j serwer jest ju=C5=
=BC gotowy do wysy=C5=82ania emaili
Wiem, że problem był już poruszany, jednak nigdzie nie widziałem jasnej odpowiedzi.
http://www.presto-changeo.com/en/content/9-fix-email-problems to nie działa. Czy jeśli zmienię w sklepie maila na home.pl (wypełniając dane SMTP) to coś pomoże? Czy jest jakiś posób żeby to obejść?