wdrożenia PrestaShop

Sklep na 3 kraje - problem ze sposobami wysyłlki

  • 3 Odpowiedzi
  • 881 Wyświetleń

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline chromshop.cz

  • Nowy
  • *
  • 6
  • 0
Sklep na 3 kraje - problem ze sposobami wysyłlki
« dnia: Styczeń 03, 2013, 03:13:33 pm »
Witam

Prowadzę sklep www.chromshop.cz oraz www.chromshop.sk - odzież hip hop i streetwear.
Aktualnie zabieram się do otwarcie sklepu na Polskę pod inną nazwą z polską domeną.
Mój problem, a raczej problem firmy która sklep stawiała, polega na niemożności rozdzielenie sposóbów wysyłki dla danego kraju. Aktualnie klient czeski widzi opcje wysyłki dla klienta słowackiego i na odwrót.
Sklep dopiero ruszył, nie jest to na razie problemem, gdyż wysylki w tych krajach obslugiwane są przez czeską i slowacką pocztę, ale w przypadku otwarcia sklepu na polskę gdzie dojdzie Poczta Polska, jakiś kurier, nie wyobrażam sobie aby klient każdego z 3 sklepów widział wszystkie sposoby wysylki...
Czy problem da się rozwiązać, zachowując oczywiście jedna bazę produktów w jednym CMSie Presty?

Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc!

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Sklep na 3 kraje - problem ze sposobami wysyłlki
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2013, 09:08:26 am »
oczywiscie, ze jest taka mozliwosc.

stworzenie nowych stref dla danych krajow (czyli jedna strefa = jedno panstwo) i przydzielenie dla danej strefy konkretnych przewoznikow. wtedy jezeli z listy kraju adresu wysylki Klient wybierze dane panstwo to wyswietli mu sie tylko przypisany do strefy/kraju przewoznik
design4VIP z innej strony...

*

Offline chromshop.cz

  • Nowy
  • *
  • 6
  • 0
Odp: Sklep na 3 kraje - problem ze sposobami wysyłlki
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2013, 12:50:19 pm »
Dzięki wielkie! przekaże temat firmie...
A jak w takim razie z mailami potwierdzajacymi zlożenie zamówienia, wysyłkę itp do klientów z 3 różnych panstw?
Jak zrobić zeby każdy otrzymywał maila w swoim języku, z przypisanym danemu krajowi numerem konta w przypadku płatniości "z góry"?

*

Podemski

  • Gość
Odp: Sklep na 3 kraje - problem ze sposobami wysyłlki
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2013, 01:31:32 am »
Co to za firma jeśli nie wie takiej rzeczy :)

Maile są wysyłane w języku odpowiadającym temu, który jest wyświetlany klientowi jeśli chcesz uzależnić wysyłanie maili potwierdzających zamówienia od id_kraju pobranego z konta klienta to trzeba zmodyfikować dany moduł tak aby przypisywał do maila dane zależne od kraju.