@seigi
rozumiem, że większość chce postawić sklep na współdzielonym,ale na litość boską, ja mam 57 produktów i nie będzie tego więcej ( no może dodam parę ).
I na to muszę kupować dedyka ?
Co do pricewars - nie działa jakby zaplecze do mapowania - nie widać efektów, a mimo to mapuje.
Jasne że nie. Chociaż to zależy, co ten sklep robi.... bo jak co 1 minute odświeza stan z hurtownia, to raczej tez nie współdzielony - bo wywalą.
Przy generowaniu XML, każdy produkt potrzebuje X czasu na przetworzenie. X zależy od szybkości serwera i waha się od 20ms do nawet 300ms w skrajnych przypadkach.
40 ms * ilość produktów = czas na wygenerowanie XML.
Przy 5000 produktów jest to 200 sekund.
A hostingi często mają te 30 lub nawet 20 sekund. I nawet nie ma mowy, żeby XML się wygenerował.
Są tanie hostingi, co pozwalają ten limit zwiększyć albo nie.
I tutaj jest właśnie ten problem... "ja płacę za hosting 40zł rocznie!! więc dlaczego nie mogę wygenerować XML... ten moduł jest zły, bo wszystko inne chodzi!". I nie przetłumaczysz niektórym, bo inne rzeczy chodzą, to to też musi.
Idealny przykład, gdzie mailowo pisałem, że serwer nie wyrabia, a Pan nie mógł tego przyjąć do wiadomości i zrodził się wpis (Cyt.
Blad na bledzie a co smieszniejsze ze zaznaczajac jakas czesc produktow dziala...zaznaczajac wiecej juz sie sypie wogole to porazka). Moduł działa, ale jak jest za dużo produktów, to moduł już jest popsuty.
https://www.facebook.com/seigi.eu/posts/756912001064250 Gdzieś komentarz pod koniec.
Nie wymagamy od nikogo wiedzy technicznej z zakresu serwerów i oprogramowania, ale przydałaby się odrobina zaufania że wiemy co jest źle. A nie jak w tym wypadku
na pewno jest popsute z przysłowiowym
uporem maniaka.
Do własnego serwera dochodzi koszt kogoś, kto go zainstaluje i skonfiguruje... oczywiście, jest to najlepsza opcja, bo można go skonfigurować pod własne potrzeby. Współdzielone są konfigurowane pod jak największą liczbę zapytań/sekundę. A nie pod ciężkie zadania.
A tak ogólnie, to najlepiej z problemami najpierw napisać do nas na maila. Do modułów prowadzimy support - w zakresie błędów w module - których praktycznie już nie ma (zresztą w changelogach widać, ile jest zmian.... nie jest to 5 na krzyż)
, a nie tanich/błędnie skonfigurowanych serwerów i modyfikowanych przez kogoś, kto nie ma zielonego o tym pojęcia sklepów, my zapewniamy kompatybilność ze standardowym API presty - chyba żeby było napisane że dany moduł nie ma kompletnie supportu i jest udostępniany na zasadzie "as if", ale nie jest na razie przy żadnym.
A nie na forum, na którym może ktoś kto będzie wiedział pomoże, a może nikt tego nie zobaczy i potem powstaje taka ściana płaczu
Mail jest na stronie, a my na forach nie przesiadujemy
.
Nie wiem czym jest spowodowane to, że niektórzy nawet nie piszą na maila. Chyba brak wiary, że ktoś coś pomoże nawet ze swoim modułem... bo to w sumie dość codzienne.
Jak tak pomyślę, to gdyby każdy komu pomogliśmy pisał pozytywa, to całkiem dużo komentarzy byśmy mieli
Może od tej pory "support za komentarz" haha
.
EDIT:
500 zl miesięcznie ?? To forum stoi na serwerze za 1000 zł rocznie ...... faktem jest, ze musiałem go konfigurować ale jeśli chcesz mogę Ci podobny zestawić za taką samą kwotę....... A w dom mówisz masz upsa i redundowane łącza z dostępem do wezłów?
UPS i kilka złącz... do tego odpowiednia maszyna. Dalej... polityka bezpieczeństwa dla GIODO (kto ma dostęp fizyczny itp) i inne takie małe niuanse... nie opłaca się.
Może kolokacja?
Kwestia jest też tego, że 500zł to wcale nie jest dużo... Jeśli byłby ruch rzędu 1/10 allegro, to bardzo mało nawet - ale 1 serwer by tego nie wyrobił