Witam
Prowadzę sklep
www.chromshop.cz oraz
www.chromshop.sk - odzież hip hop i streetwear.
Aktualnie zabieram się do otwarcie sklepu na Polskę pod inną nazwą z polską domeną.
Mój problem, a raczej problem firmy która sklep stawiała, polega na niemożności rozdzielenie sposóbów wysyłki dla danego kraju. Aktualnie klient czeski widzi opcje wysyłki dla klienta słowackiego i na odwrót.
Sklep dopiero ruszył, nie jest to na razie problemem, gdyż wysylki w tych krajach obslugiwane są przez czeską i slowacką pocztę, ale w przypadku otwarcia sklepu na polskę gdzie dojdzie Poczta Polska, jakiś kurier, nie wyobrażam sobie aby klient każdego z 3 sklepów widział wszystkie sposoby wysylki...
Czy problem da się rozwiązać, zachowując oczywiście jedna bazę produktów w jednym CMSie Presty?
Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc!