Zlecę wykonanie sklepu internetowego który będzie się zajmował sprzedażą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, samych drukarek i kopiarek a także innych akcesoriów elektronicznych i biurowych. Bardzo proszę podać szacunkowe koszty za projekt oraz szacunkowy czas realizacji. Mile widziane portfolio z poprzednimi realizacjami. Szukamy tylko poważnych ludzi oraz firm.
BUDŻET TO OKOŁO 3500 zł.
Oferta kierowana to firm jak i osób prywatnych. Wymagane portfolio ze wcześniejszymi projektami.
KROK 1 (przygotowanie sklepu do funkcjonowania w PL):
- sklep oparty na open source - open cart,
- funkcja multishop,
- eksport / import z PROSTEGO pliku exel, dane o produktach, kategoriach, atrybutach itp. powinny być brane z jednego wiersza z pliku excel (csv, xml ...)
- opcja dla klientów która umożliwia eksportowanie do pdf i excel produktów z danej kategorii, wraz z cenami i dostępnością,
- podział produktów na kategorie w panelu admin. (tonery w jednej kategorii, drukarki w drugiej itp.), można to również nazwać magazynami, w magazynie A mamy tylko tonery, w magazynie B tusze, a w magazynie C drukarki,
- prosta edycja produktów z poziomu panelu administracyjnego
- po ręcznym utworzeniu konta klienta - klient powinien dostać maila z wszystkimi informacjami,
- po ręcznym utworzeniu zamówienia - klient dostaje maila, jeżeli wybrał opcję przedpłaty dostaje fv pro formę, jeżeli pobranie nie dostaje pro formy,
wysyłka: w Polsce - 3 opcje:
1. Przedpłata - cena zmienia się w zależności od wagi, kurier UPS
- przelew bankowy
- płatności elektroniczne, transferuj.pl
2. Pobranie - również cena zmienia się w zależności od wagi, kurier UPS
3. Odbiór osobisty
- łatwe wyszukiwanie, live search (po wpisaniu nr katalogowego lub początku nazwy maszyny powinny pokazać się pasujące propozycje),
- wyszukiwanie szczegółowe:
wyszukiwanie po modelu urządzenia (zakładka)
wybieramy producenta urządzenia (okienko z listą)
wybieramy serię (okienko z listą)
wybieramy model (okienko z listą)
wyszukiwanie po typie produktu (zakładka)
wybieramy producenta
wybieramy kategorię
wybieramy typ
wybór kategorii (zakładka) – po wyborze tej metody szukania pojawia się rozwijane menu (rozwija się do ostatniej podkategorii)
- integracja z porównywarkami cen : ceneo, skąpiec, nokaut, okazje.info, (mamy już konta)
- integracja z portalem opineo – wgranie skryptu (ze strony opineo), powodującego wysłanie po zakupie maila z prośbą o wystawienie opinii
- panel administracyjny w 2 językach PL i EN,
- integracja z firmami kurierskimi.
KROK 2 (przygotowanie sklepu do funkcjonowania na całym świecie)
- możliwość umieszczania cen dla produktów w PLN i EURO,
- różne ceny tego samego produktu w różnych sklepach, (produkt X w sklepie A ma cenę 1 zł, a w sklepie B 2 zł, a w sklepie C 1 EURO),
- 3 języki polski, angielski , niemiecki, z opcją dodania więcej języków,
- wiele walut, kiedy wybrana jest waluta PLN i EURO to pokazane są tylko te waluty, ceny tylko w PLN lub EURO (sprzedajemy tylko w PLN i EURO), natomiast jeżeli wybrana jest inna waluta (np. Ruble Rosyjskie), to powinna być widoczna cena w euro a poniżej przeliczona cena w rublach, na zamówieniu walutą powinno być EURO, na stronie powinna być informacja o kursie po jakim zostały ceny przeliczone
- jeżeli wybrana jest waluta PLN to obowiązujący jest podatek VAT 23%, Jeżeli inna waluta to podatek wynosi 0%
- waluta zmienia się razem z językiem, a co za tym idzie również podatek,
-możliwość ręcznego dodawania zamówień i generowania faktur pro form, z możliwością wyboru stawki VAT (23% lub 0%),
- wysyłka: zagranica:
1. Tylko przedpłata - cena za transport zmienia się wraz z wagą.
- przelew bankowy
- płatności elektroniczne kartą kredytową (ewentualnie PayPal)
2. Indywidualne koszty transportu – dla klientów kupujących duże ilości
- automatyczne rozpoznawanie języka (po IP lub języku przeglądarki), różne ceny tego samego produktu w różnych sklepach, (produkt X w sklepie A ma cenę 1 zł, a w sklepie B 2 zł, a w sklepie C 1 EURO),
KROK 3 (klienci hurtowi)
- tracking moduł, moduł śledzący (mamy kupiony, byc może będzie wymagane dostosowanie modułu do multishopu),
- grupy klientów, (inne ceny dla danej grupy klientów, ustalane z pliku excel i zakładki produkty z panelu admin)
- opcja ustawienia jakie produkty widzą poszczególni użytkownicy (ewentualnie grupy użytkowników) (zalogowani użytkownicy)
DZIAŁANIE - na podstawie drzewa, możliwość zaznaczenia całych kategorii jak i również pojedynczych produktów, które widzą poszczególne grupy klientów.
- dostosowanie prostej edycji produktów z poziomu panelu administracyjnego
- możliwość wykonywania raportów sprzedaży (miesięcznych, rocznych), z filtrem i wyborem poszczególnych klientów i towarów (np. co klient X kupił w danych roku, lub ile tonerów Y sprzedaliśmy i kto je kupił),
- przyjęcie towaru – moduł pozwalający na zrobienie raportu jaki towar został przyjęty na magazyn, powinna być data, numeracja, oraz nazwisko osoby która liczyła towar, jeżeli towaru nie ma w bazie, prosty "wizard" z dodaniem takiego produktu,
- wydanie towaru – moduł pozwalający na wydanie towarów z magazynu, powinna być to lista na której znajdują się przedmioty sprzedane danego dnia (i z dni wcześniejszych, które nie zostały wysłane, każdy sprzedany przedmiot musi mieć potwierdzenie wyjścia z magazynu) , łącznie z numerem zamówienia, osoba pakująca loguje się i potwierdza opuszczenie towaru z magazynu.
- oferty combo – łączenie wielu pojedynczych produktów w jedną ofertę, OPIS DZIAŁANIA : wybieramy w panelu admin. produkty które mają być połączone w ofertę combo, moduł powinien sumować cenę; nową cenę za ofertę combo ustalamy procentowo np. -15 %; pojedyncze produkty z których składa się oferta combo również będą znajdować się w sprzedaży; przy sprzedaży któregoś z tych produktów który wchodzi w skład oferty combo, sklep automatycznie zmienia cenę oraz ilość w ofercie combo; również w drugą stronę, jeżeli ktoś kupi ofertę combo, pojedyncze produkty stają się niedostępne; w ofercie combo powinno być miejsce na komentarz; przy cenie powinna być cena łączna za ofertę combo (bez zniżki) przekreślona oraz niżej pogrubiona lub na czerwono nowa cena ze zniżką oraz informacja o wysokości zniżki w porównaniu do zakupu wszystkich produktów pojedynczo,
KROK 4
- indywidualny layout graficzny dla 3 sklepów (sklepy obsługiwane z 1 panelu admin), layout głównej strony nie ulegnie wielkim zmianom (zmianie ulegną głównie kolory), większe zmiany zostaną wprowadzone na stronie produktów (inne dla rożnych sklepów),
WYBRANA FIRMA / OSOBA do wykonania projektu powinna stworzyć kilka obrazów pokazujących pomysły, a my wybierzemy któryś z nich, ewentualnie wprowadzimy własne pomysły i zmiany,
- przystosowanie layoutów do przeglądania z poziomu telefonów komórkowych (iOS, Android, Windows Mobile, JAVA browsers)
Pomoc techniczna przez min. 12 miesięcy.
Możliwość dodania dodatkowych modułów (za dodatkową opłatą)
TYLKO POWAŻNE OFERTY. gadget@xecon.pl