wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

[ZLECĘ] Projekt sklepu internetowego na bazie Prestashop

  • 1 Odpowiedzi
  • 2483 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline xecon

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
[ZLECĘ] Projekt sklepu internetowego na bazie Prestashop
« dnia: Styczeń 09, 2013, 04:16:16 pm »
Zlecę wykonanie sklepu internetowego który będzie się zajmował sprzedażą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, samych drukarek i kopiarek a także innych akcesoriów elektronicznych i biurowych. Bardzo proszę podać szacunkowe koszty za projekt oraz szacunkowy czas realizacji. Mile widziane portfolio z poprzednimi realizacjami. Szukamy tylko poważnych ludzi oraz firm.

 BUDŻET TO OKOŁO 3500 zł.
 
Oferta kierowana to firm jak i osób prywatnych. Wymagane portfolio ze wcześniejszymi projektami.

 

KROK 1 (przygotowanie sklepu do funkcjonowania w PL):

   - sklep oparty na open source - open cart,

    - funkcja multishop,

   - eksport / import z PROSTEGO pliku exel, dane o produktach, kategoriach, atrybutach itp. powinny być brane z jednego wiersza z pliku excel (csv, xml ...)

   - opcja dla klientów która umożliwia eksportowanie do pdf i excel produktów z danej kategorii, wraz z cenami i dostępnością,

    - podział produktów na kategorie w panelu admin. (tonery w jednej kategorii, drukarki w drugiej itp.), można to również nazwać magazynami, w magazynie A mamy tylko tonery, w magazynie B tusze, a w magazynie C drukarki,

    - prosta edycja produktów z poziomu panelu administracyjnego

    - po ręcznym utworzeniu konta klienta - klient powinien dostać maila z wszystkimi informacjami,

    - po ręcznym utworzeniu zamówienia - klient dostaje maila, jeżeli wybrał opcję przedpłaty dostaje fv pro formę, jeżeli pobranie nie dostaje pro formy,

    wysyłka: w Polsce - 3 opcje:

    1. Przedpłata - cena zmienia się w zależności od wagi, kurier UPS

    - przelew bankowy

    - płatności elektroniczne, transferuj.pl

    2. Pobranie - również cena zmienia się w zależności od wagi, kurier UPS

    3. Odbiór osobisty

   - łatwe wyszukiwanie, live search (po wpisaniu nr katalogowego lub początku nazwy maszyny powinny pokazać się pasujące propozycje),

    - wyszukiwanie szczegółowe:

            wyszukiwanie po modelu urządzenia (zakładka)

                            wybieramy producenta urządzenia (okienko z listą)

                            wybieramy serię (okienko z listą)

                            wybieramy model (okienko z listą)

            wyszukiwanie po typie produktu (zakładka)

                            wybieramy producenta

                            wybieramy kategorię

                            wybieramy typ

            wybór kategorii (zakładka) – po wyborze tej metody szukania pojawia się rozwijane menu (rozwija się do ostatniej podkategorii)

    - integracja z porównywarkami cen : ceneo, skąpiec, nokaut, okazje.info, (mamy już konta)

   - integracja z portalem opineo – wgranie skryptu (ze strony opineo), powodującego wysłanie po zakupie maila z prośbą o wystawienie opinii

  -  panel administracyjny w 2 językach PL i EN,
  - integracja z firmami kurierskimi.

 

KROK 2 (przygotowanie sklepu do funkcjonowania na całym świecie)

   - możliwość umieszczania cen dla produktów w PLN i EURO,

  -  różne ceny tego samego produktu w różnych sklepach, (produkt X w sklepie A ma cenę 1 zł, a w sklepie B 2 zł, a w sklepie C 1 EURO),

   - 3 języki polski, angielski , niemiecki, z opcją dodania więcej języków,

   - wiele walut, kiedy wybrana jest waluta PLN i EURO to pokazane są tylko te waluty, ceny tylko w PLN lub EURO (sprzedajemy tylko w PLN i EURO), natomiast jeżeli wybrana jest inna waluta (np. Ruble Rosyjskie), to powinna być widoczna cena w euro a poniżej przeliczona cena w rublach, na zamówieniu walutą powinno być EURO, na stronie powinna być informacja o kursie po jakim zostały ceny przeliczone

   - jeżeli wybrana jest waluta PLN to obowiązujący jest podatek VAT 23%, Jeżeli inna waluta to podatek wynosi 0%

   - waluta zmienia się razem z językiem, a co za tym idzie również podatek,

    -możliwość ręcznego dodawania zamówień i generowania faktur pro form, z możliwością wyboru stawki VAT (23% lub 0%),

   - wysyłka: zagranica:

    1. Tylko przedpłata - cena za transport zmienia się wraz z wagą.

    - przelew bankowy

    - płatności elektroniczne kartą kredytową (ewentualnie PayPal)

        2. Indywidualne koszty transportu – dla klientów kupujących duże ilości

    - automatyczne rozpoznawanie języka (po IP lub języku przeglądarki), różne ceny tego samego produktu w różnych sklepach, (produkt X w sklepie A ma cenę 1 zł, a w sklepie B 2 zł, a w sklepie C 1 EURO),

 

KROK 3 (klienci hurtowi)

 

    - tracking moduł, moduł śledzący (mamy kupiony, byc może będzie wymagane dostosowanie modułu do multishopu),

    - grupy klientów, (inne ceny dla danej grupy klientów, ustalane z pliku excel i zakładki produkty z panelu admin)

    - opcja ustawienia jakie produkty widzą poszczególni użytkownicy (ewentualnie grupy użytkowników) (zalogowani użytkownicy)

    DZIAŁANIE - na podstawie drzewa, możliwość zaznaczenia całych kategorii jak i również pojedynczych produktów, które widzą poszczególne grupy klientów.

    - dostosowanie prostej edycji produktów z poziomu panelu administracyjnego

  -    możliwość wykonywania raportów sprzedaży (miesięcznych, rocznych), z filtrem i wyborem poszczególnych klientów i towarów (np. co klient X kupił w danych roku, lub ile tonerów Y sprzedaliśmy i kto je kupił),

    - przyjęcie towaru – moduł pozwalający na zrobienie raportu jaki towar został przyjęty na magazyn, powinna być data, numeracja, oraz nazwisko osoby która liczyła towar, jeżeli towaru nie ma w bazie, prosty "wizard" z dodaniem takiego produktu,

   - wydanie towaru – moduł pozwalający na wydanie towarów z magazynu, powinna być to lista na której znajdują się przedmioty sprzedane danego dnia (i z dni wcześniejszych, które nie zostały wysłane, każdy sprzedany przedmiot musi mieć potwierdzenie wyjścia z magazynu) , łącznie z numerem zamówienia, osoba pakująca loguje się i potwierdza opuszczenie towaru z magazynu.

  -  oferty combo – łączenie wielu pojedynczych produktów w jedną ofertę, OPIS DZIAŁANIA : wybieramy w panelu admin. produkty które mają być połączone w ofertę combo, moduł powinien sumować cenę; nową cenę za ofertę combo ustalamy procentowo np. -15 %; pojedyncze produkty z których składa się oferta combo również będą znajdować się w sprzedaży; przy sprzedaży któregoś z tych produktów który wchodzi w skład oferty combo, sklep automatycznie zmienia cenę oraz ilość w ofercie combo; również w drugą stronę, jeżeli ktoś kupi ofertę combo, pojedyncze produkty stają się niedostępne; w ofercie combo powinno być miejsce na komentarz; przy cenie powinna być cena łączna za ofertę combo (bez zniżki) przekreślona oraz niżej pogrubiona lub na czerwono nowa cena ze zniżką oraz informacja o wysokości zniżki w porównaniu do zakupu wszystkich produktów pojedynczo,

 

 

KROK 4

 

    - indywidualny layout graficzny dla 3 sklepów (sklepy obsługiwane z 1 panelu admin), layout głównej strony nie ulegnie wielkim zmianom (zmianie ulegną głównie kolory), większe zmiany zostaną wprowadzone na stronie produktów (inne dla rożnych sklepów),

             WYBRANA FIRMA / OSOBA do wykonania projektu powinna stworzyć kilka obrazów pokazujących pomysły, a my wybierzemy któryś z nich, ewentualnie wprowadzimy własne pomysły i zmiany,

   - przystosowanie layoutów do przeglądania z poziomu telefonów komórkowych (iOS, Android, Windows Mobile, JAVA browsers)

 

Pomoc techniczna przez min. 12 miesięcy.

Możliwość dodania dodatkowych modułów (za dodatkową opłatą)

TYLKO POWAŻNE OFERTY. gadget@xecon.pl

*

Offline Wojciech_Maslowski

  • Nowy
  • *
  • 3
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: [ZLECĘ] Projekt sklepu internetowego na bazie Prestashop
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 07, 2015, 10:15:27 pm »
Swoje strony zlecam  http://internet-media.pl, skontaktuj się z nimi.