jedynie numery telefonu nie ujada naszej uwadze
no i to jest chyba najwazniejsze w Biurze Podrozy....
co do Jarmarku, to jest to "zasluga" Klienta. tak mialo byc i tyle. ma byc kolorowo, migajaco, bo taki tez jest profil Firmy. Kolorystyka, uklad (wg projektu Klienta) sa dokladnie takie jak byc powinny.
"niebieska plachta", tutaj za bardzo nie rozumiem. zwykle menu drop-down, z jednym wyjatkiem, zamiast podkategorii Odbiorcy na tacy przedstawione sa produkty do szybkiego trafienia. ale... jestem otwarty na wszelkie sugestie. bo napisac ze cos jest do d... to prosta sprawa, ale moze jakies pomysly na usprawnienie?
PS. a kolega @qrs86 niech nie pisze oby tylko napisac zeby zemscic za konstruktywne zjechanie jego sklepu, gdzie nie bylem jedynym krytykiem.... takich gooro to napisz co i jak bys poprawil. ja staralem sie byc konstuktywny w swojej opini.