Witam
Jestem nowy na forum dlatego wybaczcie z góry za być może proste pytanie. Przeszukałem fora również zagraniczne ale nie znalazłem odpowiedzi.
Jestem w trakcie tworzenia sklepu internetowego z materiałami edukacyjnymi w postaci plików do pobrania (.pdf). Dodałem produkt w postaci produktu wirtualnego, załączyłem plik, ustawiłem ilości pobrań itp. cenę jako (na wstępie) free. Po zamówieniu klient otrzymuje e-maile:
- Płatność za Twoje zamówienie została pomyślnie przyjęta (Payment accepted)
- Informacja o dokonaniu zamówienia (New order)
- Szczegóły zamówienia (Order confirmation)
Niestety brakuje najważniejszego e-maila z "Produktem do pobrania" (Virtual product to download ). Niestety również w koncie użytkownika (zamawiającego) na stronie sklepu jak wejdziemy w "Historię zamówień" nie otwierają się szczegóły zamówienia (klikając w numer zamówienia), a więc również nie ma linku do pliku do pobrania.
Jeśli miałby ktoś jakis pomysł, sugestię to będe bardzo wdzięczny. Nawet za jakieś nakierowanie nie koniecznie "podane na tacy".