wdrożenia PrestaShop

Brak linku do pobrania - produkt wirtualny

  • 6 Odpowiedzi
  • 1616 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline pawel126

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
Brak linku do pobrania - produkt wirtualny
« dnia: Luty 06, 2013, 02:01:14 pm »
Witam

Jestem nowy na forum dlatego wybaczcie z góry za być może proste pytanie. Przeszukałem fora również zagraniczne ale nie znalazłem odpowiedzi.

Jestem w trakcie tworzenia sklepu internetowego z materiałami edukacyjnymi w postaci plików do pobrania (.pdf). Dodałem produkt w postaci produktu wirtualnego, załączyłem plik, ustawiłem ilości pobrań itp. cenę jako (na wstępie) free. Po zamówieniu klient otrzymuje e-maile:

- Płatność za Twoje zamówienie została pomyślnie przyjęta (Payment accepted)
- Informacja o dokonaniu zamówienia (New order)
- Szczegóły zamówienia (Order confirmation)

Niestety brakuje najważniejszego e-maila z "Produktem do pobrania" (Virtual product to download ). Niestety również w koncie użytkownika (zamawiającego) na stronie sklepu jak wejdziemy w "Historię zamówień" nie otwierają się szczegóły zamówienia (klikając w numer zamówienia), a więc również nie ma linku do pliku do pobrania.

Jeśli miałby ktoś jakis pomysł, sugestię to będe bardzo wdzięczny. Nawet za jakieś nakierowanie nie koniecznie "podane na tacy".

*

Offline wildcat

  • Użytkownik
  • **
  • 40
  • 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Brak linku do pobrania - produkt wirtualny
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 06, 2013, 09:38:08 pm »
Wchodząc w zaakceptowane zamówienie masz specyfikację zamówionych produktów (Produkt - ilośc - cena - wartość) ... klikając na produkt zamówiony możesz go pobrać.... bo nazwa jest "de facto" linkiem do pobrania.

*

Offline pawel126

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
Odp: Brak linku do pobrania - produkt wirtualny
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2013, 07:12:15 am »
Sprawdzałem to już wcześniej i tak jak pisze "szczegóły zamówienia" nie działają po kliknięciu nie ma efektu. Próbuje wchodzić w "numer zamówienia", po kliknięciu którego też powinny mi się rozwinąć szczegóły i pokazać się m.in. link do pobrania (nazwa produktu) - aktywna). Niestety nic takiego się nie dzieję, dlatego prośba o pomoc techniczną gdzie można coś poprawić, żeby zadziałało. Z góry dzięki za pomoc.

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Brak linku do pobrania - produkt wirtualny
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 07, 2013, 11:49:48 am »
zeby pomoc trzeba wiedziec w czym... podaj linka oraz dane dla klienta tesotowego do sklepu bo to raczej nie konwencjonalny blad i taka opisowka co by bylo gdyby... ciagnela by sie w nieskonczonosc a na koniec okarze sie, ze to porostu glupi blad np. przy wprowadzaniu produktu...
design4VIP z innej strony...

*

Offline pawel126

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
Odp: Brak linku do pobrania - produkt wirtualny
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 07, 2013, 12:44:57 pm »
Już podaje i dziękuje za zainteresowanie.

adres sklepu: http://modyfikator.cba.pl
login klienta: demo@demo.pl
hasło: demodemo

*

Offline pawel126

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
Odp: Brak linku do pobrania - produkt wirtualny
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 08, 2013, 02:12:04 pm »
Widzę że jednak nikt nie ma pomysłu w czym tkwi problem. Może pomoże to, ze zauważyłem w testowanych sklepach u innych internautów, że po złożeniu zamówienia na np. darmowego ebooka. chcąc klinąc szczegóły zamówienia pojawia mi się taka "ścieżka": javascript:showOrder(1, 2831, 'order-detail'); Natomiast u mnie jest jeszcze dodany adres strony: javascript:showOrder(1, 12, 'http://modyfikator.cba.pl/pl/index.php?controller=order-detail');

Może to jest problemem? Jeśli tak to jak można sobie z tym poradzić?

*

Offline wildcat

  • Użytkownik
  • **
  • 40
  • 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Brak linku do pobrania - produkt wirtualny
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 08, 2013, 04:02:14 pm »
Po złożeniu (i zakończeniu) zamówienia nie można wejść w jego szczegóły .... strona próbuje się otworzyć i.... i nic. ... Próbowałem wczoraj i dzisiaj.

Obawiam się, że z poziomu klienta nikt nie pomoże.... to tak jak badanie przez lekarza pacjenta, który siedzi za szybą :-) .... "Lekarz" musi mieć dostęp do panelu administratora.