Obecnie mam wersje 1.4.4.1 - ze zmian które dokonywałem na plikach na ftpie to zmiana jednego wyrazu w tłumaczeniu pl, dodanie linijki kodu do tpl admincustomers, tak by na koncie użytkownika mogły pojawiać się informacje o ilości kuponow rabatowych. Dodanie kodu śledzenia do pliku header.tpl i w global.css, tak by przesunąć button submit w formularzu zakupów bez rejestracji.
Dzieki za odpowiedz, moje pytanie narodziło sie po przewertowaniu wielu forow, w tym tego i opinii o kłopotach po aktualizacji?
Czyli robić z ta wersja? Dodam, że do sklepu napisany został indywidualny layout, ale czy przez to może sie cos pokrzaczyć, gdy wcześniej działał okej? Jak sie zabezpieczyć przed ewentualnymi problemami - skopiować z ftp wszystkie pliki?
Jak przebiega aktualziacja czym to polega -nadpisuje pliki, każdy z osobna, czy proces aktualizacji przebiega w panelu Presty?