wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

problem z skórką Modern401 PrestaShopPL v. 1.4.4.1

  • 3 Odpowiedzi
  • 1044 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline phenix1

  • Użytkownik
  • **
  • 35
  • 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • BeRAM
  • PrestaShop: 1.5.6
  • Status: Właściciel
problem z skórką Modern401 PrestaShopPL v. 1.4.4.1
« dnia: Luty 23, 2013, 12:38:24 pm »
Witam
Proszę mnie od razu nie łajać ale jestem zielony jeśli chodzi o tego typu zagadnienia a chce dla siebie postawić prosty sklep.
Zakupiłem skórkę Modern401 i mam z nią trochę problemów. Wymiennie te które już zauważyłem.
1) Przy towarach jeśli jest on nowy nie ma ikony "new" tylko puste pole. Jeśli dobrze zobaczyłem w katalogu http://sklep.beram.com.pl/themes/Modern4001/img/ powinien być plik new_pl.png, którego nie ma. Mało tego nie można go do tego katalogu wgrać, mało tego katalog ma atrybuty, że nie pozwala nic wgrać i nie idzie tych atrybutów zmienić. Są ustawione na 755.
2)Pod górną belką w prawej kolumnie nad napisem WWW.SKLEP.BERAM.COM.PL powinna wyświetlać się reklama z modułu JQuery Nivo Slider v2.0, ale w module jest widoczny tylko przycisk SAVE i nie można nic ustawić.

3)Blok reklamowy dla strony głównej v0.2 nie działa niezależnie jak bym go nie ustawiał - na układzie strony go widać
4) Blok Reklamowy v0.3 przez PrestaShop - to samo co powyżej

Będę wdzięczny za każdą pomoc:)
Michał

*

Offline tyszek

  • Tubylec
  • ****
  • 185
  • 6
  • Płeć: Mężczyzna
    • Drogeria - Perfumeria FROCUS
  • PrestaShop: 1.4.x
  • Status: forum
Odp: problem z skórką Modern401 PrestaShopPL v. 1.4.4.1
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2013, 01:43:07 pm »
AD1. żeby wgrać dany plik musisz mieć uprawnienia. Jak zmieniasz uprawnienia że Ci się nie udaje??
    Wyjście awaryjne podmienić ścieżkę do pliku i wgrać go w inne miejsce tam gdzie masz uprawnienia.