Dziękuję Wszystkim za wskazówki.
Na tę chwilę sklep niestety jeszcze nie działa.
Wykonałem kilka czynności ale bez rezultatu.
Więc tak:
Mam dostęp do bazy.
Otworzyłem w php_adminie
chciałem zmienić domenę w tabeli ps_configuration
w recordach
* PS_SHOP_DOMAIN
* PS_SHOP_DOMAIN_SSL
niestey tych recordów nie było.. (w sumie powinny)
więc je dopisałem z nową domeną (wcześniej oczywiście wykonałem przekierowanie bezpośrednie z dodaniem do serwera)
dalej nic...
sprawdziłem pole
define(‘__PS_BASE_URI__’, ‘/subfolder/‘) w settings.inc.phpdalej nic...wyczyściłem cash
/tools/smarty/compile/
/tools/smarty/cache/
Zmieniłem hasło do bazy (starego nie pamiętałem) ale następnie oczywiście uaktualniłem je również w settings.inc.php
plus zmieniłem hasło i maila (w bazie) employee gdyż tego również nie pamiętałem
I tak sobie myślę czy to nie ma jakieś znaczącego wpływu na obecną niezmienioną sytuację.
Wydaje mi się, że zachowałem odpowiedni "ciąg" myślowy przy uaktualnianiu zmienionych haseł.
Chociaż być może gdzieś całkiem indziej jest "pies pogrzebany"?
Częściowo próbowałem się kierować Waszymi wskazówkami przy zmianach, chociaż chyba nie wszystko dobrze zrozumiałem.
W ogromnej wiekszosci hostingow podczas rejestracji dostajesz rowniez subdomene techniczna, przez nia mozna wejsc. Skontaktuj sie z adminem a on juz ci ja poda lub zalozy.
Skorzystaj rowniez z porady Westa jest raczej niezawodna.
W wielu systemach plik hosts jest ukryty i jego edycja wymaga praw administratora.
jego lokalizacja to Windows\System32\drivers\etc\hosts
Subdomena techniczna? Nie spotkałem się z tym terminem wcześniej.
Albo inny sposób znajdujesz adres ip serwera. w pliku hosts [windows] dodajesz linijkę wpisz nr ip nazwa domeny
Logujesz się do sklepu i robisz eksport bazy zgrywasz skórki znaczy sie tematy itp
Rozumiem, że nie chodzi tu o lokalny plik hosts.
pozdrawiam