wdrożenia PrestaShop

500 Internal Server Error

  • 4 Odpowiedzi
  • 3602 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline xenaxx

  • Użytkownik
  • **
  • 46
  • 0
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
500 Internal Server Error
« dnia: Maj 27, 2013, 10:32:47 pm »
Witam wszystkich i prosze o pomoc,[/size]jestem laikiem i proszę o dużo cierpliwości. Będąc na stronie administracyjnej kliknęłam na podstronę ale już mi się nie wyświetliła bo włączyło się takie powiadomienie:Serwer napotkał błąd wewnętrzny lub błąd w konfiguracji i nie mógł wykonać żądania.Proszę skontaktować się z administratorem serwera, webmaster@brandsvestis.pl i poinformowania ich o czasie wystąpienia błędu, i wszystko może tego robić może być przyczyną błędu.Więcej informacji na temat tego błędu mogą być dostępne w dzienniku błędów serwera.Dodatkowo 500 Internal Server Error error napotkano podczas próby użycia ErrorDocument obsłużyć żądania.Dostałam taka odpowiedź z serwera:Uprzejmie informuję, że logi wskazują na błędne regułki w pliku .htaccess:[Mon May 27 20:02:19 2013] [alert] [client 83.19.243.247] /home/xenaxx/domains/brandsvestis.pl/public_html/.htaccess: RewriteRule: bad flag delimiters[Mon May 27 20:02:19 2013] [alert] [client 83.19.243.247] /home/xenaxx/domains/brandsvestis.pl/public_html/.htaccess: RewriteRule: bad flag delimiters[Mon May 27 20:02:19 2013] [alert] [client 83.19.243.247] /home/xenaxx/domains/brandsvestis.pl/public_html/.htaccess: RewriteRule: bad flag delimiters[Mon May 27 20:02:19 2013] [alert] [client 83.19.243.247] /home/xenaxx/domains/brandsvestis.pl/public_html/.htaccess: RewriteRule: bad flag delimiters[Mon May 27 20:02:19 2013] [alert] [client 83.19.243.247] /home/xenaxx/domains/brandsvestis.pl/public_html/.htaccess: RewriteRule: bad flag delimitersWszystko niby wiadomo ale ja nie wiem co mam dalej zrobić ?Mam sprawdzić poprawność formułek ale trzeba jeszcze wiedzieć jak to się robi i jak ta formuła ma wyglądać.Nie mam pojęcia jak to zrobić a zależy mi na czasie bo chcę ruszyć ze sklepem jak najszybciej.
Prosze o wskazówki jak to zrobić? Wygenerować go ponownie plik htaccess ?
Proszę o pomoc.PozdrawiamRenata

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: 500 Internal Server Error
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 27, 2013, 10:57:24 pm »
1. wyłącz przepisywanie url
2. wygeneruj nowy plik htaccess

MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline xenaxx

  • Użytkownik
  • **
  • 46
  • 0
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
Odp: 500 Internal Server Error
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 28, 2013, 06:56:01 am »
Dziekuję za odpowiedź.
Proszę mi napisać mi jak to zrobić? Wyłączyć url. Na stronie back office się nie da bo strona się nie włącza. A od strony DirectAdmin nie wiem jak to zrobić . Proszę o wykład łopatologiczny.

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: 500 Internal Server Error
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 28, 2013, 08:20:10 am »
Oznacza to, że pliki nie mają uprawnień do zapisu. Dowolnym programem np total commander lub tteż przez Direct admin należy ustawić chmod na 666 i wykonać ponownie czynności.
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline sower

  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,016
  • 3
    • I Love PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: 500 Internal Server Error
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 28, 2013, 11:54:06 am »
albo w pliku htaccess jest ustawiona jakaś dyrektywa, której serwer nie akceptuje.

Prostym rozwiązaniem jest usunięcie  przez FTP pliku .htaccess  (w głównym katalogu sklepu)
SZYBKA POMOC TECHNICZNA : gg 45116037
SKLEPY | MODUŁY | INTEGRACJE | POMOC TECHNICZNA