deejay3,
Masz rację, ale tylko częściowo.
1. Pytania się powtarzają- tak i dlatego lepiej mieć to w 1 miejscu.
2. Pracując na kilku oknach, bo chciałbym czytać i wdrażać jednocześnie, bardzo często przez nieuwagę zamknę 1 okno, żeby przejść do 2 giego, i zamykam wszystko.
3. Nie ma dla mnie nic bardziej wkurzającego jak oglądanie np. na youtubie instrukcji jak coś zrobić. Gość klika to i wychodzi mu tamto. Ja klikam to samo i wychodzi mi siamto. Stąd rozdział na wersje jest niezbędny.
4. kilka lat temu wyszło parę wydań np. matematyka dla idiotów, chemia dla idiotów itd. Nakłady te były hitem podobno, bo przedstawiały niby skomplikowane problemy językiem powszechnie dostępnym.
5. Dlatego, taki poradnik MUSI być napisany właśnie w taki sposób.
6. Dlaczego przy tworzeniu kopii można to zrobić automatycznie 1 linkiem, ale, niestety nie dla hostingu AZ. Nie wiem, ilu jest operatorów sieciowych w Polsce, nie wiem jak skomplikowana jest operacja powiązania hostingu z właśnie stowrzeniem tam kopii. Ale, gdyby była taka opcja i była zawarta w słowniku polsko-prestyjskim, pytań już by nie było typu " jak zrobić kopię ".
To była tylko moja propozycja, mi wygodniej by było mieć " papier", przed nosem, laptopa i do roboty ....
Ja osobiście bez wahania zapłaciłbym rozsądną kwotę za takie opracowanie.
Oczywiście, jest to tylko moje zdanie.
A z lenistwem to przyznaję, masz 100% racji, stąd wersja drukowana pomocy byłaby dla mnie idealna
Ale to lenistwo wynika właśnie z braku zebranych w 1 miejscu odpowiedzi. Bo ile czasu można przeszukiwać sieć, próbować, próbować, próbować
Oczywiście, jak się chce wyjaśnienia, trzeba szukać, ale dla mnie szukanie igły jest o po prostu zniechęcające. Zostawiam problem na dzień, czy 2 i znowu wracam. Bo projekt dokończę na 100%, obawiam się jednak, że jak będę to robił w takim tempie, jak dotychczas, zajmie mi to 2 lata
Pozdrawiam
Janusz