tak jak ogolnie sklep wyglada dos ladnie, to:
storna produktu: wyglada na niedopracowana do konca... jakis taki nielad, niedopracowane czcionki.... pole na wpis maila "powiadom mnie..." no na wiem, ze tam trzegba wpisac maial ale dla Kowalskiego to bedzie jakies cos, nieadomego pochodzenia. w tabeli rozmiarow ciezko cokolwiek znalesc. wszystkie w jednym miejscu.... po co mi przy strojach plazowych rozmiarowka meska... tutaj rozgraniczylbym wyswietlanie danej tabeli do danego produktu czy przynajmniej kategorii. no nie mowiac juz o jakims bardziej spektakularnym pokazie przy w miare ladnej stronce. ikonki e extra_left tez kazda z innej parafii, a zapytaj o produkt w ogole wyrwana z nikad... czcionki tutaj tez bym zmniejszyl nawet do 10-11px z zachowaniem line-height.
"podobne" zdjecia wydaja sie za male, za krotki tekst nazwy i dziura miedzy nazwa a cena....
teksty w 'wiecej informacji' z automaty ustawilbym na 'justify' i zwiekszyl odsgtepy miedzy liniami - o wiele prosciej czyta sie taki poukladany tekst. w chwili obecnej poplatanie z zamieszaniem i szybko nie da sie tego przeczytac, strasznie meczy oczy.
strona glowna: napis 'producenci' w ogole wyrywa sie z ladu i nachodzi na newsletter... ceny wydaja mi sie o 3-5pkt za duze. nie pasuja do calego ukladu storny...
paginacja: napisy 'poprzedni', 'nastepny oraz cyfry nie wysrodkowane (pozycja top left)
zdjecia: jezeli wszystkie fotki a przynajmniej duzo wiekszy procent, sa tych samych rozmiarow (portrait) dlaczego ustawione sa wieksze rozmiary i dodaje sie bialy margines? tez nie wyglada to na dopracowane... a przynajmniej zmienilbym kolor tla, bo wiekszosc wyswietlana jest na szarym, na to samo [rgb(240, 240, 240)], wtedy margines by sie zgubil...
top-menu: hover zostawia po lerej stronie biala kreske na 2-3px. tez wyglada to na niezamierzony cel...
Ogólnie, za duzo zastosowanych czcionek: raz Arial, raz Tahoma, raz jeszcze inna. wprowadza to nielad i nieczytelnosc strony. logo podnioslbym do gory (a jest gdzie), czym zmiejszyl wysokosc top. bo na lapropie trzeba dosc daleko przesuwac strone zeby dosc do produktow, a to dosc istotna rzecz. szablonowo slider powinien sie na wiekszosci standardowych rozdzielczosci konczyc na dolnej linii strony, czyli byc pokazany w czalosci, to ma duza warosc w momencie umieszczania na sliderze promocji. Klient wchodzi na strone i juz ma pelen obraz co mu sklep oferuje. a w dobie 'kryzysu' kazda najmniejsza promocja ma znaczenie.
reasumujac... nie chcialbym abys uznal, ze chce Cie zjechac, wytykac niekompetencje... nic z tych rzeczy. jak wsopmnialem na poczatku pierwsze wrazenie bardzo pozytywne. poprawka paru (wspomnianych i niewspomnianych) niedociagniec (nie myslic z bledami) i bedzie to naprawde ladna strona i przyciagajaca Klientow. tylko wprowadz odrobine harmonii i konsekwencji w stylach poszczegolnych elementow.