wdrożenia PrestaShop

Zamówienie nie zostało zarejestrowane

  • 7 Odpowiedzi
  • 2283 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline MarcinB.

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
Zamówienie nie zostało zarejestrowane
« dnia: Sierpień 04, 2013, 09:22:35 pm »
Witam,
Nie mogę znaleźć podobnego problemu więc założyłem nowy wątek.
Mój sklep działa od kilku dni. Wpłynęło 8 zamówień. Z tych ośmiu aż 2 zamówienia nie zostały zarejestrowane przez system sklepu. Zorinetowałem się, że są bo PayU przysłał wiadomość o wpłacie za zamówienie. W przypadku jednego z tych zamówień nie odnotowano nawet wizyty klienta jako Gościa.. W drugim przypadku widać konto klienta, widać co zamówił, ale mimo to na liście zamówień nie ma tego rekordu.
Może trochę mętnie, ale mam nadzieję, że wiecie w czym problem.


Proszę o pomoc.

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Zamówienie nie zostało zarejestrowane
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 05, 2013, 08:27:23 am »
tez mialem takie przypadki, okazalo sie, ze to wina postepowanai Klienta po stronie PayU. cos tam, nei do konca mi wiadomo co, wykonal niepraowidlowo po stronei panelu wplaty. tutaj PayU tez nei za bardzo bylo pomocne, bo tylko taka odpowiedz dotalem jak powyzej. cos, ale nie wiadomo co....
design4VIP z innej strony...

*

Offline dotad

  • Nowy
  • *
  • 11
  • 0
Odp: Zamówienie nie zostało zarejestrowane
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 22, 2013, 11:36:11 am »
No właśnie mam ten sam problem.
Wpłyneły mi pieniążki zapłacone przez payU, nie dostałam żadnej informacji o zamówieniu mailem, ani w bazie na presta nie ma śladu po nim.
Klient jest zarejestrowany, ma w koszyku produkty na kwotę taką samą jak wpłynęło przez payU, ale mam informację :"Nie złożono zamówienia z tego koszyka".

Kurcze i co z tym zrobić, przecież nie będe sprawdzać każdego klienta oddzielnie i czy ma coś w koszyku?



*

Offline dotad

  • Nowy
  • *
  • 11
  • 0
Odp: Zamówienie nie zostało zarejestrowane
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 22, 2013, 04:02:47 pm »
Okazuje się ze to nie jest jednostkowa sprawa.
3 zamówienia dzisiaj - 2 zapłacone przez payU - żadnej informacji o zamówieniu - poza informacją od PayU że ktoś za "coś" zapłacił

jedno zamówienie było za pobraniem - pojawiło się w zamówieniach - natomiast nie otrzymałam żadnej informacji mailem.


Sama robiłam testowo zamówienie jako gość - poza utworzeniem konta - nie ma mojego zamówienia - mimo że za nie zapłaciłam, nie przyszły też do mnie  (jako kupującego) żadne powiadomienia na maila o moich zakupach.

Nic nie zmieniałam w ustawieniach, do tej pory od roku wszystko działało ok  - mam wersję 1.4.4.1.
Czy ktoś wie co z tym zrobić?

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Zamówienie nie zostało zarejestrowane
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 22, 2013, 08:14:16 pm »
Z podobnego atku wiem, że nie można grzebać w tym module. Zatem jeśli support nie reaguje zmieniamy bramkę np na transferuj :) Tam nie ma takich problemów
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline dotad

  • Nowy
  • *
  • 11
  • 0
Odp: Zamówienie nie zostało zarejestrowane
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 22, 2013, 08:21:17 pm »
Przepraszam może ciemna jestem, ale co ma wspólnego brak wyświetlającego się zamówienia z PayU. Przecież płatność jest już na samym końcu, a zamówienie nie zostaje w żaden sposób zarejestrowane, żeby przejść do płatności trzeba potwierdzić zamówienie.

Jeśli to problem z PayU to oczywiście trzeba je zmienić, tylko nie bardzo rozumiem jak to się łączy jedno z drugim.

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Zamówienie nie zostało zarejestrowane
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 22, 2013, 08:50:34 pm »
ok już tłumaczę jak klikam potwierdź zamówienie w systemie sklepu powinno się pokazać zamówienie z statusem "oczekiwanie na płatność payu". Następnie po jakichkolwiek błędach bramki płatności i tak ślad zostaje. Druga sprawa jeśli nastepuje akceptacja płatności bramka powinna wysłać do sklepu zmianę statusu na zaakceptowano płatność - proste prawda ?:)
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline dotad

  • Nowy
  • *
  • 11
  • 0
Odp: Zamówienie nie zostało zarejestrowane
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 23, 2013, 02:52:50 pm »
OK dziękuję, napisałam do PayU. Bo jak rozumiem to oni mają jakiś problem (nie spodziewam się cudów przy odpowiedzi), moduł płatności PayU wyłączyłam no i szukam innej firmy do płatności.