wdrożenia PrestaShop

1.3.1.1 CashOnDeliveryWithFee 0.8 Brak emeila potwierdzającego złożenie zamówien

  • 4 Odpowiedzi
  • 1903 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Bombel

  • Nowy
  • *
  • 3
  • 0
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Tak jak w temacie.
Klient składa zamówienie i nie dostaje żadnego maila. Kiedyś działało a teraz nie działa. Nic nie robiłem z tym modułem.


Znasz może rozwiązanie tego problemu ??


Osoba która pomoże mi rozwiązać ten problem dostanie na piwo (takie realne z pianką :) ) !!!

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: 1.3.1.1 CashOnDeliveryWithFee 0.8 Brak emeila potwierdzającego złożenie zamówien
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 05, 2013, 04:13:34 pm »
1. zobacz co masz ustawione w statusach zamówień - status dla zamówienia z płatnością przy odbiorze i czy wysyła maila
2. sprawdź co się stało z modułem mailalerts
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: 1.3.1.1 CashOnDeliveryWithFee 0.8 Brak emeila potwierdzającego złożenie zamówien
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 05, 2013, 04:17:26 pm »
a z innych metod platnosci maile przychodza?
design4VIP z innej strony...

*

Offline Bombel

  • Nowy
  • *
  • 3
  • 0
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: 1.3.1.1 CashOnDeliveryWithFee 0.8 Brak emeila potwierdzającego złożenie zamówien
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 07, 2013, 08:50:16 am »

"zobacz co masz ustawione w statusach zamówień - status dla zamówienia z płatnością przy odbiorze i czy wysyła maila "
Pierwszy strzał i trafiona dziesiątka. Przy zgłoszeniu zamówienia ustawiłem "Preparation" i wystarczyło.




Jeśli chodzi o piwko to pieniążki przeleję w walucie informatyków. Mam tu na myśli Bitcoina (BTC).
W PM wysłałem klucz prywatny.
Klucz prywatny umożliwia wysłanie monet (na przykład do kantora) to jest swego rodzaju podpis dla sieci bitcoin.
Można ten klucz prywatny zaimportować na przykład tutaj:
http://blockchain.info/pl


Z klucza prywatnego tworzy się klucz publiczny (nigdy na odwrót).
Tutaj jest przykładowy klucz publiczny:
1FFxzupxSCAJqkZdbuheUT3eG9MFe5DWhL


Klucz publiczny to jest swego rodzaju numer konta. Każdy może zobaczyć ile znajduje się monet w kluczy publicznym na przykład tutaj:


https://blockchain.info/pl/address/1FFxzupxSCAJqkZdbuheUT3eG9MFe5DWhL


Klucz publiczny i prywatny to jest najczystsza forma posiadania bitcoina. Istnieją różnego rodzaju portfele (programy) które zarządzają tymi kluczami i tworzą transakcję. Mi tutaj bardziej chodzi o to żebyś był świadomy jak bezpiecznie przechowywać monety. Wystarczy że na komputerze będziesz miał keyloggera czy screenloggera lub ktoś zrobi zdjęcie klucza prywatnego lub gdy program zarządzający tymi kluczami będzie źle działał i wyciekną klucze prywatne to tych monet już nie masz. Wykonanie transakcji za pomocą klucza prywatnego to ułamek sekundy.


Wysłałem tobie ~0.012342 BTC (na piwko). Tutaj możesz sprawdzić po aktualnym kursie ile możesz mieć PLN

Wystarczy założyć portfel na https://blockchain.info/pl/wallet i zaimportować prywatny klucz (wysłałem go w PM). Potem trzeba przelać monety do kantora z PLN.


Przykładowe (sprawdzone) kantory :
https://pln.bitcurex.com/
https://bidextreme.pl/
https://www.mtgox.com/ (największa giełda ale wolno idą przelewy)


wymienić i wypłacić złotówki.


Mógłbym jeszcze się rozpisywać ale podstawy znasz :)


Pozdrawiam i dzięki za pomoc.


ps. Jeżeli wiedziałeś jak używać BTC to może się to komuś innemu przydać.

*

Offline Bombel

  • Nowy
  • *
  • 3
  • 0
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
1.3.1.1 CashOnDeliveryWithFee 0.8 Brak listy zamówionych produktów
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 30, 2013, 01:40:31 pm »
Witam



To znowu ja :).


Nie będę zakładał nowego wątku bo znowu mam problem i całkiem możliwe że to przez moduł CashOnDeliveryWithFee.


Opiszę co się dzieje:


Już mi się dwa albo trzy razy zdarzyło że klient złożył zamówienie i wygląda ono tak:



Jak widać miejsce na produkty jest puste...
Jedyne znane mi metody płatności z tym błędem to jest płatność przy odbiorze. Dość rzadko się to zdarza bo zwykle wszystko jest dobrze.


Innym razem w ogóle nie ma zamówienia.  Da się to rozpoznać bo kolejne zamówienie ma o jeden numer więcej niż powinno czyli np. 1112 a kolejne ma 1114. Ale w tym przypadku miałem też metodę płatności, przelew.


Miał ktoś kiedyś podobną sytuację ??


Dam na piwko !! :)




Pozdrawiam
Bombel