wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Brak przekierowania do paypal

  • 2 Odpowiedzi
  • 4743 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline susurim

  • Nowy
  • *
  • 15
  • 0
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Brak przekierowania do paypal
« dnia: Październik 03, 2013, 02:12:43 am »
Witam,

Prestashop: 1.4.8.3
Moduł Paypal: v2.8.7

U jednego z klientów wystąpił następujący problem: po wciśnięciu wyboru płatności -> paypal wyświetlana jest informacja "Proszę czekać, przekierowanie do paypal" i przycisk do anulowania. Dalej nic się nie dzieje.

Niestety nie znam zbyt wiele szczegółów, ponieważ dopiero co przejąłem kody po innym programiście. Moduł jest skonfigurowany (email, username, api signature). "Przywieszona" strona przekierowania zawiera wszystkie szczegóły do wykonania transakcji w ukrytym formularzu.

Nie wiem jak zdiagnozować ten problem. Nie wprowadzałem żadnych zmian w kodach, wcześniej moduł paypal podobno działał.

Proszę o jakąś podpowiedź gdzie szukać rozwiązania
Dzięki

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,291
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: Programista
Odp: Brak przekierowania do paypal
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 03, 2013, 08:06:31 am »
Przestaw tryb paypal na standard dzieje sie tak, gdy curl nie przechodzi a poza co zwraca Ci nagłówek jaki typ błędu ?
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline susurim

  • Nowy
  • *
  • 15
  • 0
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Brak przekierowania do paypal
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 04, 2013, 12:08:41 am »
Przeinstalowałem moduł (na tą samą wersję) i teraz zamiast 'przywieszonej' strony przekierowania dostaję wyrenderowaną stronę sklepu z następującą informacją:
Bitte lesen Sie die Protokolle:
 
  • PayPal response:
  • TIMESTAMP -> 2013-10-03T22:06:28Z
  • L_ERRORCODE0 -> 10002
  • L_SHORTMESSAGE0 -> Security error
  • L_LONGMESSAGE0 -> Security header is not valid
  • L_SEVERITYCODE0 -> Error
  • PayPal Fehlerrücksendung
Errorcode 10002 według API oznacza nieprawidłowe dane do logowania, więc problem się znalazł. Dzięki za podpowiedź
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2013, 12:27:24 am wysłana przez susurim »