1. PayU na chwile obecna moze i owszem, nie tanie rozwiazanie, ale chyba najbardziej zaufane wsrod klientow, raczej stawialbym na ten rodzaj platnosci i ewentualnie dodanie innych (przy sprzedazy zagranicznej bezapelacyjnie PayPal)
2. Paczkomaty to raczej moduly dodatkowo platne, w zaleznosci od funkjonalnosci i dodatkowych mozliwosci od ~50zl w gore. inne - standard - kurier, odbior osobisty (standard presta)
3. w ustawieniach od wersji 1.4 w gore mozna wybrac miedzy 5 krokow a OPC (one page checkout - zakupy na jednej stronie)
4. z allegro nie jest latwo przez czeste zmiany kluczy API i systemu z ich storny, moduly dzialajace jeszcze pol roku temu juz sa wrecz nieprzydatne... co bedzie dalej?.... ciezko powiedziec. raczej stawialbym na jakis modul PRO z gwarancja upgratu w razie zmian w systemie alle. raczej beda to drozsze rozwiazania lub z platnosciami abonentowymi za jakis okres. (srednio liczylbym na wydatek ok. 400-600zl)
5. modul PriceWars, swojego czasu byl darmowy, ale wiem od autora, ze najnowsza wersja miala byc juz odplatna. ile? nie wiem.
wyszukiwarka po atrybutach, najlepsze rozwiazanie - standardowy modul BlockLayered (w kazdej wersji od 1.4)
moduly "must have"? to juz zalezy od branzy, zakresu i asortymentu sklepu no i od wlasciciela, co uwaza za "must have". kazdy sklep, kazdy wlasciciel widzi to inaczej. nie ma jakiegos konkretnego schematu. na pewno, jezeli produkty beda mialy sporo atrybutow i kombinacji warto rozpatrzyc zakup modulu AWP (Attribute Wizard Pro)
co do wersji PS. no tutaj roznie. niby juz jest stable 1.6 ale jeszcze za bardzo bym sie za nia nie bral. raczej ostatnia wersja 1.5. no ale to tez zalezy od tego kiedy chcesz ruszyc ze sklepem. jezeli przewidywany czas to najblizsze miesiace mozna pomalu stawiac na 1.6 i czekac na kolejne aktualizacje (i je wdrazac) a jezeli ma to byc "na wczoraj" to jeszcze 1.5.
jednak na dzien dzisiejszy czy to wersja, czy to dodatkowe nie wiadomo jakie modulu nie zagwarantuja sprzedazy. po pierwsze - dobrze rozplanowany szablon, ktory w prosty i szybki sposob poprowadzi klienta od produktu do zakupu. no i podstawa reklama i pozycjonowanie. raczej tutaj nalezy przewiedzic koszty 2-3 krotne, to minimum na start, niz koszty postawienia samego sklepu. przy dzisiejszej konkurencji w kazdej branzy sprzedazy internetowej restrykcyjna reklama to podstawa.