zasadiczo papier to tez nosnik trwaly, a ze pozniej klient i tak to wywali do kosza to juz jego sprawa. jednak tutaj nie masz zadnego potwierdzenia, ze takie regulamin czy inne zostaly wyslane. w razie jakichkolwiek problemow wywolanych przez klienta moze on powiedziec, ze takich "srodkow trwalych" nie dostal i mamy slowo przeciw slowu, a znajac zycie, kazdy ssa pojdzie za klientem i wyjdzie, ze nie dostal a sprzedawca bedzie obciaziny takimi czy innymi karami.... wysylajac maila, nawet jak klient go wyrzuci, mamy potwierdzenie. nawet nie majac kopii takiego maila zawsze mozna sie podeprzec zmianami w plikach sklepu (id datami) czy data instalacji i aktualizacji modulu. tutaj juz zamiast slow mamy potwierdzenie jako sprzedawcy i ciezko bedzie klientowi udowodnic, ze takowego "srodka trwalego" nie dostal.
ciagnac dalej temat, nie traktujcie tego jako reklame, ale jako dobre udogodnienie:
http://europasaz.pl/moduly-prestashop/70-pliki-regulaminu-modul-prestashop.html adekwatny modul do prostego i szybkiego dodwania takich zalacznikow do wiadomosci z potwierdzeniem zamowienia.
juz widze: "ale platny...." ale dostarczajac wraz z zamowieniem w formie drukowanej 3-4 "srodkow trwalych" liczac, ze srdnio regulamin by wyszedl w druku na min 2-3 storny, razem wydzie z 10 stron * koszty papieru * koszty druku * koszty czasu poswieconego na drukowanie..... w sumie po 20-30 zamowieniach takie rozwiazanie sie zwraca
i jak zaznaczylem wczesniej, jest o wiele pewniejsze.