wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Dołączanie pliku z regulaminem do każdego zamówienia

  • 3 Odpowiedzi
  • 1575 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline wojsiw

  • Nowy
  • *
  • 18
  • 0
Dołączanie pliku z regulaminem do każdego zamówienia
« dnia: Grudzień 03, 2014, 12:37:28 pm »
Niedługo wejdzie w życie nowa ustawa o prawach konsumenta i zgodnie z nią trzeba dostarczyć klientowi na trwałym nośniku regulamin i inne informacje np dotyczące reklamacji, zwrotów itp. Trwały nośnik to m.in. papier, plik lub email. Pomyślałem, że najlepiej by było gdyby klient otrzymując potwierdzenie zamówienia miał do niego dołączony plik z odpowiednimi informacjami. Nie wiem tylko czy jest możliwość aby w prescie to ustawić.

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Dołączanie pliku z regulaminem do każdego zamówienia
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 03, 2014, 02:23:01 pm »
ustawic sie nie da, ale, jedno co przychodzi mi do glowy, bez wiekszych kombinacjach w silniku i kontrolerach to modyfikacja proforma i dodanie takich informacji w tym PDF.
design4VIP z innej strony...

*

Offline gaja37

  • Użytkownik
  • **
  • 40
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6
  • Status: forum
Odp: Dołączanie pliku z regulaminem do każdego zamówienia
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 14, 2015, 03:07:35 pm »
A czy sprawy zgodnie z prawem nie załatwia dołączenie tych dokumentów do przesyłki po prostu?

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Dołączanie pliku z regulaminem do każdego zamówienia
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 14, 2015, 03:20:27 pm »
zasadiczo papier to tez nosnik trwaly, a ze pozniej klient i tak to wywali do kosza to juz jego sprawa. jednak tutaj nie masz zadnego potwierdzenia, ze takie regulamin czy inne zostaly wyslane. w razie jakichkolwiek problemow wywolanych przez klienta moze on powiedziec, ze takich "srodkow trwalych" nie dostal i mamy slowo przeciw slowu, a znajac zycie, kazdy ssa pojdzie za klientem i wyjdzie, ze nie dostal a sprzedawca bedzie obciaziny takimi czy innymi karami.... wysylajac maila, nawet jak klient go wyrzuci, mamy potwierdzenie. nawet nie majac kopii takiego maila zawsze mozna sie podeprzec zmianami w plikach sklepu (id datami) czy data instalacji i aktualizacji modulu. tutaj juz zamiast slow mamy potwierdzenie jako sprzedawcy i ciezko bedzie klientowi udowodnic, ze takowego "srodka trwalego" nie dostal.

ciagnac dalej temat, nie traktujcie tego jako reklame, ale jako dobre udogodnienie: http://europasaz.pl/moduly-prestashop/70-pliki-regulaminu-modul-prestashop.html adekwatny modul do prostego i szybkiego dodwania takich zalacznikow do wiadomosci z potwierdzeniem zamowienia.

juz widze: "ale platny...." ale dostarczajac wraz z zamowieniem w formie drukowanej 3-4 "srodkow trwalych" liczac, ze srdnio regulamin by wyszedl w druku na min 2-3 storny, razem wydzie z 10 stron * koszty papieru * koszty druku * koszty czasu poswieconego na drukowanie..... w sumie po 20-30 zamowieniach takie rozwiazanie sie zwraca ;) i jak zaznaczylem wczesniej, jest o wiele pewniejsze.
design4VIP z innej strony...