wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

integracja z ceneo plik xml presta 1,4

  • 11 Odpowiedzi
  • 4725 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mihal50

  • Nowy
  • *
  • 9
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
integracja z ceneo plik xml presta 1,4
« dnia: Wrzesień 20, 2014, 10:04:21 am »
Witam wszystkich serdecznie.
Na początku zaznaczam że jestem początkującym użytkownikiem presty i moje umiejętności i doświadczenie nie jest za duże, jeżeli moje pytania będą dla kogoś banałem to z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość. Do tej pory wspierał mnie kolega który "informatycznie" jest dużo bieglejszy ode mnie ale opuścił granice naszego wspaniałego kraju i teraz muszę radzić sobie sam, nie pozostało mi nic innego jak liczyć na Waszą pomoc a widzę że jest na tym forum co naprawdę przerosło moje wyobrażenie. Koniec rozczulania i do rzeczy.


1. Zintergrowałem się z ceneo. Moduł pricewars 1,9,8
2. Wszystko przebiegło sprawnie i na ceneo pojawiły się trzy produkty z mojego sklepu.
3. Na moje pytanie dlaczego tylko trzy otrzymałem informację że sam muszę zmienić plik xml.
4. Przenoszę adres pliku do przeglądarki i moim oczom ukazuje się ciąg wyrazów i liczb (widziałem już wcześniej taki plik ale nigdy z nim nie pracowałem)
5. Zakładam że trzeba w nim podmienić nr, opis, nazwę produktu itp. Czy macie dokładną instrukcję co i jak trzeba zmienić?
6. W jaki sposób później "zapakować" ten plik do presty i wygenerować nowy plik xml dla ceneo (trzeba użyć serwera zewnętrznego)?
Może posiada ktoś dokładną instrukcję jak to zrobić? Na ceneo jest instrukcja do pliku xml ale jest ona dla mnie nie wystarczająca niestety.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: integracja z ceneo plik xml presta 1,4
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 20, 2014, 10:20:01 am »