wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Kolejność i układ bloków na stronie głównej

  • 4 Odpowiedzi
  • 5340 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline vascco

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6
  • Status: forum
Kolejność i układ bloków na stronie głównej
« dnia: Październik 26, 2014, 03:41:42 pm »
Gdzie można zmienić strukturę i kolejność bloków w szablonie default bootstrap?
Przykładowo wyciągnąć jeden blok ze środka innego, przenieść go niżej lub wyżej i zmienić szerokość na inną itp.

Znalazłem plik layout.tpl ale widzę tam nagłówek stopkę i "{if !empty($template)}{$template}{/if}" czyli szablon wczytywany przez funkcję domyślam się...

Jestem nowy w Presta Shop. Proszę o pomoc.
Chodzi mi o proste wytłumaczenie (uproszczenie) jak to działa jeśli chodzi o szablony i bloki. Wiem, że trzeba się pobawić plikami tpl i css i że to zależy od sytuacji. Chodzi mi o uniwersalne i krótkie przedstawienie sposobu działania i metodologii działania w przypadkach modyfikacji szablonów.

Ostatnio miałem kłopot z blokiem "Cms info" gdy po uaktywnieniu lewej kolumny i zawarciu w niej listy kategorii próbowałem zmienić szerokość tego bloku (cms info) na całą szerokość strony wyświetlanego pod blokiem lewej kolumny blokiem zawierającym treści stron. Firebug nie dawał rady wyświetlić tego w żaden sensowny sposób zgodny ze standardami. Domyśliłem się, że muszę zedytować kolejność DIVów w którymś z plików *.tpl bo jeden blok zawarty w drugim ogranicza mu pole manewru i upraszczając ale nie potrafiłem zlokalizować gdzie dany kod się znajduje.

Przy okazji czy jest jakiś sprawdzony sposób / narzędzie do lokalizowania danego kodu ze źródła strony / firebug'a w pliku na serwerze? (np. po zalogowaniu przez ftp)

Przepraszam za chaotyczny styl pisania ale wynika on zwyczajnie z tego że jestem początkujący w temacie PS.

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum