wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Wyświetlanie produktów jako lista bez zdjęć

  • 3 Odpowiedzi
  • 1958 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mar-win

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6
  • Status: forum
Wyświetlanie produktów jako lista bez zdjęć
« dnia: Listopad 11, 2014, 01:57:24 pm »
Witam


Z góry ostrzegam, że jestem zupełnie zielony w użytkowaniu Presty.


Kwestia jest taka, że chciałbym z pomocą oprogramowania Presty skonfigurować sobie sklep z kilkoma tysiącami pozycji (konkretnie łożysk), do których zdjęcia nie są mi w ogóle potrzebne. Czy da się tak skonfigurować domyślny szablon presty by wyświetlał produkty w formie listy bez obrazków, zamiast siatki ze zdjęciami? Do tego dobrze byłoby, gdyby w tej liście dało wyśwetlać się też parametry produktu (producent, wymiary, ilość).


Z góry dzięki za porady i odniesienia do wszelkich tutoriali itp. do presty w języku polskim lub angielskim.

*

Offline And63

  • Stały użytkownik
  • ***
  • 89
  • 3
Odp: Wyświetlanie produktów jako lista bez zdjęć
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 13, 2014, 07:17:23 pm »
Skonfigurować się nie da w ten sposób szablonu, ale wystarczy odpowiednio zmodyfikować plik product-list.tpl z katalogu themes oraz kilka dodatkowych( w zależności od potrzeb) aby wyświetlanie odbywało się tak jak chcesz.

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Wyświetlanie produktów jako lista bez zdjęć
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 13, 2014, 07:25:26 pm »
odniose sie jeszcze do:
Do tego dobrze byłoby, gdyby w tej liście dało wyśwetlać się też parametry produktu (producent, wymiary, ilość).