wdrożenia PrestaShop

Czasami nie pojawiają się sposoby płatności przy finalizowaniu zamówienia.

  • 2 Odpowiedzi
  • 10782 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Mahcin

  • Użytkownik
  • **
  • 29
  • 0
  • Status: Programista
Witam,
Mam następujący problem ze sklepem:

Co jakiś czas klienci zgłaszają że nie mogą dokończyć zamówienia.
Przebiega to mniej więcej tak:
- koszyk
- logowanie klienta
- system automatycznie „ustawia” na "przesyłka kurierska – płatność z góry"
- ale nie widać jeszcze możliwych płatności
- akceptuję regulamin
- i dalej nie widać metod płatności
- dopiero jak kilka razy zmienię metodę wysyłki
- pojawia się metoda płatności i mogę skończyć zamówienie

Może problem związany jest z akceptowaniem regulaminu?
Jednak zaczęło się to po wprowadzeniu płatności za pobraniem - wcześniej tego nie było
Dodatkowo nie występuje to za każdym razem (raczej sporadycznie ale jest to uciążliwe).
Używam modułu ship to pay. Adres sklepu: sklep.alergsova.pl
Zamówienia realizowane są na jednej stronie (jeden krok) - może włączenie finalizacji zamówienia w pięciu krokach rozwiąże problem? Albo aktualizacja/zmiana któregoś z modułów?


Wersja sklepu: 1.5.3.1

Proszę o pomoc! :(

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Czasami nie pojawiają się sposoby płatności przy finalizowaniu zamówienia.
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 26, 2015, 06:10:21 pm »
raczej aktualizacja sklepu do 1.5.6.2 lub odwiedź github powinna być tam do tego poprawka
ostatnia metoda to zmiana ship2pay na payments2carrier
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Czasami nie pojawiają się sposoby płatności przy finalizowaniu zamówienia.
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 26, 2015, 06:23:48 pm »
Zmiana modułu ship2pay na payments2carrier nie wiele pomoże natomiast zamiana na 5 kroków powinna pomóc z tym że za pewne przełoży sie to na konwersję. Spotkałem sie kilka razy z błędami w połączeniu OPC s2p i COD jedynym w miarę możliwym rozwiązaniem jest wymuszenie przeładowania strony po zapisie danych klienta, chociaż i tutaj zdarzają sie błędy jeśli klient wcześniej zaznaczy opcje dostawy a po zapisaniu nie wybierze innej opcji to położenie czeckboxa sie nie zmienia fizycznie jednak zostaje zapisana domyślna opcja dostawy i wtedy jest cyrk ponieważ klient wybrał opcję dostawy nie związana z płatnością. Dlatego dodatkowo należy zabezpieczyć sklep przed możliwością zaznaczenia dostawy przed zapisaniem danych klienta.