wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Problem z google analytics

  • 3 Odpowiedzi
  • 4093 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ChinaProject

  • Nowy
  • *
  • 3
  • 0
Problem z google analytics
« dnia: Listopad 30, 2009, 12:14:38 am »
Witam,
Mam pro blem z modułem  Google Analytics v1.2, mam go zainstalowanego w presta shop.
Podałem moj numer ID i kiedy wchodzę na konto google analytics to wyświetla mi się śledzenie niezainstalowane...
Wklejalem kod do header.tpl i footer.tpl w moim template ale dalej nie działa.
Jak mogę uruchomić te statystyki.
Jestem nowy w tematyce Presta Shop i google analytics.
Prosze o pomoc.

Pozdrawiam

*

Offline galganka

  • Uśmiechnij się, jutro możesz nie mieć zębów :P
  • Tubylec
  • ****
  • 230
  • 0
  • Płeć: Kobieta
    • Selone.com
Odp: Problem z google analytics
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 30, 2009, 01:48:22 am »
Witam!

Nie za bardzo Ci pomogę, ale miałam ten sam problem na początku, gdy postawiłam sklep i korzystałam z adresu bez domeny. Gdy już domena się pokazała, zmieniłam wszystkie parametry w analytics i nadal miałam informację, że śledzenie nie jest zainstalowane.

Nie wystarczyło zmienić parametrów, musiałam utworzyć nowe konto, bo parametry wszystkie się zgadzały, ale sama nazwa się nie zgadzała.
Nie wiem, jak Ty zainstalowałeś, więc tylko tyle mogę napisać.

*

Offline ChinaProject

  • Nowy
  • *
  • 3
  • 0
Odp: Problem z google analytics
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 30, 2009, 08:15:42 am »
Dzięki za odp, ale ja instalując google analytics podałem już nazwę mojej domeny www.kaligrafiachinska.pl
Teraz już mam status Receiving data, jest zielony ptaszek.
Wiec wsyzstko powinno bzc ok a wyglada na to, ze google nie liczy wizyt na stronie.
Sam już nie wiem o co chodzi...

*

Offline mlewy

  • Nowy
  • *
  • 9
  • 0
Odp: Problem z google analytics
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 27, 2010, 10:16:34 am »
lekko odświeżam temat