wdrożenia PrestaShop

"Za pobraniem" nie działą poprawnie

  • 5 Odpowiedzi
  • 1541 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline judin

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
"Za pobraniem" nie działą poprawnie
« dnia: Czerwiec 10, 2015, 10:43:51 pm »
Witajcie,[/color][/size]
[/color]
[/color][/size]Klienci zgłaszają że jak wybierają opcę "za pobraniem" pojawia się im komunikat że muszą wpłacić kwotę na konto oraz otrzymują powiadomienie na meila że wysyłka będzie po wpłacie na konto.[/size] [/size]co powinienem na początku sprawdzić i gdzie? [/size] [/size]dzięki z góry za pomoc


*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 11, 2015, 05:38:45 am »
Wybierają opcję za pobraniem czyli co robią? Wybierają opcję np. Kurier - pobranie, czy klikają na formę płatności "płatność za pobraniem"? Jest różnica jesli wybierają opcję Kurier - pobranie a mogą kliknąć na formę płatności płatność przelewem to tak się będzie działo.

*

Offline judin

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 11, 2015, 10:31:29 am »
No właśnie jest opcja kurier za pobraniem

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 11, 2015, 04:13:04 pm »
To dobrze że jest opcja kurier za pobraniem, ale jakie masz dostępne moduły płatności?

*

Offline judin

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 11, 2015, 10:02:01 pm »
Z tego co widzę, to jest tylko przelew na konto.

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 12, 2015, 05:23:58 am »
To znaczy że masz wszystko poprawnie, klient wybiera kurier - pobranie i przelew na konto więc dostaje komunikat z kwotą i numerem konta oraz dostaje emaila o odpowiedniej treści. Jeśli nie chcesz aby tak było to musisz odpowiednio skonfigurować płatności i przewoźników, doinstalować dodatkowe moduły takie jak płatność przy odbiorze czy moduł pozwalający łączyć przewoźników z wybranymi formami płatności s2p. Dopiero wtedy zacznie to działać tak jak powinno.