wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

łopatologia - czy wybór gotowego szablonu = wybór dostępnych funkcji?

  • 5 Odpowiedzi
  • 2711 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline jaskola_fr

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
Witam,

Pytanie jak w temacie, nie mogłam znaleźć informacji na forum pewnie z uwagi na to, że nikt takimi z takimi banałami nie miał problemów. Mój kochany specjalista od Presty został tatusiem i jest poza zasięgiem, a ja potrzebuję informacji "na już"...

Jestem typowym pośrednikiem w tworzeniu sklepu - taki tłumacz, który przekłada język przyszłego właściciela sklepu na język programisty, by wiedział jak ma dobierać/konfigurować/tworzyć moduły presty. Sama na programowaniu nie znam się nic a nic, a prestę potrafię jedynie obsłużyć po skonfirgurowaniu jako użytkownik. Stąd pytanie...

Miałam do czynienia do tej pory tylko z dedykowanymi szablonami, budowanymi po zamknięciu listy funkcjonalności. Teraz mam klienta, któremu się bardzo spieszy, ale jednocześnie ma tysiąc pomysłów jak udziwnić swój sklep. Upiera się, że skorzysta z gotowego szablonu, ale ja już wiem, ze go to nie zadowoli, więc:

- czy korzystając z gotowego szablonu mogę spokojnie dorzucać sobie moduły i tylko "dokreować" pasujący template poszczególnych stron, na których moduł ma być używany (pytanie dla modułów generujących dodatkowe strony, jak np. inna forma płatności lub dołożenie bloga)

- czy mogę dodać potem moduły wpływające na wygląd strategicznych miejsc w sklepie, np. dodanie systemu oceny gwiazdkami, pokazującymi się już w katalogu, jeśli kupiony moduł ich nie przewidział?

- i jeszcze: czy orientujecie się może czy w ogóle można ingerować w wygląd zakupionych modułów, czy też, jako chronione prawem autorskim, mogą być używane tylko w niezmienionej wersji?

Mam nadzieję, że zrozumiale :)

Dziękuję z góry za pomoc!

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197