Odnośnie pierwszego wrażenia to cenna uwaga i z pewnością się nad nią zastanowię. Może to wynikać z tego, że czy będzie to porównywarka cen czy też sklep (finalnie na pewno) to się dopiero okaże.
Odnośnie szybkości to uważam, że powinno się zacząć od optymalizacji treści, przez optymalizację przetwarzania, a na optymalizacji serwera kończąc. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to obecnie podejście popularne i niedługo, żeby wygenerować Hallo World będzie potrzebny serwer dedykowany
Pewnie, że można bez wielkich nakładów kosztów dodać opony promowane, slider z producentami, slider z nowościami, baner z informacją, że jest zima i wiele kolejnych treści tylko po co? Oczywiście mając na uwadze asortyment. Opon nie kupuje się impulsywnie bo opona x jest przeceniona a opona y fajnie wygląda na zdjęciu.
Tak jak napisąałem, zdjęcia są w przygotowaniu. Ze zdjęciami wygląda strona tak:
http://opondo.pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&submit_search=&search_query=pilot+superMi osobiście nie odpowiadają dwie rzeczy:
1) sortowanie i zmiana ilości wyników wyszukiwania powoduje usunięcie aktualnych filtrów (tak jest też w domyślnym szablonie PrestaShop)
2) najpierw widoczny jest wynik wyszukiwania dla wszystkich produktów, a równoczesnie ajaxowo przetwarzane jest zapytanie generujące wynik zgodnie z przesłanymi filtrami.