wdrożenia PrestaShop

Problem z mailem danych do płatności

  • 3 Odpowiedzi
  • 3929 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline McColley

  • Nowy
  • *
  • 17
  • 0
Problem z mailem danych do płatności
« dnia: Grudzień 17, 2009, 08:47:41 pm »
W przypadku zamówienia produktów których brak na stanie klient dostaje maile odnośnie potwierdzenia zamówienie i out of stock.

W momencie dodania ilości na stan magazynowy zmieniam ręcznie status na Awaiting bank wire payment.
Automatycznie idzie mail do klienta z danymi do płatności.

I tu jest problem mail dochodzi, lecz nie zawiera danych do przelewu tylko:



woje zamówienie zostało złożone.
 
Wybrał(a)eś przelew bankowy jako metodę zapłaty. Wyślij przelew na poniższe dane :

{bankwire_owner}

{bankwire_details}

{bankwire_address}

Całkowita kwota do zapłaty: zł 2,049
 
W sekcji Moje konto / Moje zamówienia / Historia zamówień - możesz sprawdzić swoje zamówienie i pobrać fakturę.

Jak to ugryźć?

*

Offline stoper

  • Stały użytkownik
  • ***
  • 68
  • 0
Odp: Problem z mailem danych do płatności
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2010, 02:50:11 pm »
Hej,

mam ten sam problem, udało Ci się go rozwiązać??

*

Offline forestce

  • Stały użytkownik
  • ***
  • 61
  • 0
Odp: Problem z mailem danych do płatności
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 18, 2010, 10:38:08 am »
a moduł zaplac przelewem w modułach masz ustawiony na wsłanse dane?

*

Offline McColley

  • Nowy
  • *
  • 17
  • 0
Odp: Problem z mailem danych do płatności
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 05, 2010, 09:45:19 pm »
Tak, mam wklepane własne ustawienia. Z tej strony wszystko jest ok.
Problem nadal istnieje i nie udało mi się go rozwiązać, musiałem go obejść wpisując stałe dane do przelewu (modyfikacja szablonu mail).

I tak to działa.