wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Błedy Błedy Błedy

  • 32 Odpowiedzi
  • 4792 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline Prentis

  • Nowy
  • *
  • 17
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
Błedy Błedy Błedy
« dnia: Październik 10, 2016, 07:01:43 pm »
Witam
Mamy sklep internetowy 2 miesiące działał bez szfanku po czym informatyk napisał ze nie aktualizujemy systemu po czym pokierował mnie gdzie mam to zrobić ale nie ostrzegł co moze sie stac,spróbowałem samodzielnie i zaczeły sie problemy wyskakują błedy niektóre funkcje nie działają poprawnie jak widać (w załączniku )informatyk wczesniej po oddaniu sklepu nic nie wspominał o aktualizacji a my kompletnie sie na tym nie znamy.Teraz za naprawe żąda sumy pierw 120zł az dziś sie dowiedziałem ze 180zł gdyż zajmie mu to 1-2 dni.
Pytanie czy błedy są tak poważne by zajeło mu to całe 2 dni ??

Pewien informatyk zrobił mi test sklepu po oddaniu do uzytkowania okazało sie ze jest jeszcze sporo błedów czy są one przeszkodą do funkcjonowania poprawnie sklepu?? Zrzuty z testu w załączniku 1 i 2

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 10, 2016, 07:09:09 pm »
W module którym dokonywałeś aktualizacji możesz przywrócić sklep do stanu sprzed jej wykonania, jest opcja rollback do tego. Takie aktualizacje wykonuje się na kopii sklepu i sprawdza jakie sa błędy później je poprawia, tak to wygląda standardowo.

*

Offline Prentis

  • Nowy
  • *
  • 17
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 10, 2016, 07:21:42 pm »
czyli rozumiem że moge to naprawić samodzielnie?? czy ktoś krok po krok napisze jak cofnąć sie do zmian z przed błedów??

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 10, 2016, 07:47:15 pm »
Błędy zostały wywołane aktualizacja sklepu jak rozumiem? Jeśli tak to przywróć sklep z kopii zapasowej tak jak napisałem w module 1 click masz taka mozliwość.

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,291
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: Programista
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 10, 2016, 11:58:41 pm »
Po pierwsze zamówiłeś i zapłaciłeś nie sprawdzając sklepu. Po drugie robisz w ogóle kopie zapasowe ? Po trzecie z zrzutów ekranowych wynika, że najwięcej błędów robi Ci moduł "umiejętności sprzedawcy" oraz niechlujne zostawienie wpisów .map w plikach css. Reasumując tak możesz naprawić ten sklep samodzielnie. Informatyk bierze 180zł za dwa dni pracy przy tym hmm co zatem je i jak płaci za prąd z taką dniówką lub bardziej prawdopodobne zajmie mu to około godziny [razem z wypiciem kawy]   
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline Prentis

  • Nowy
  • *
  • 17
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 11, 2016, 08:45:19 pm »
ja osobiscie nie robiłem kopi zapasowej bo nie wiedziałem z tego co wiem to informatyk (robił) informatyka to nie moja dziedzina wiec skąd miałem  wiedziec co mam robić a czego nie.No ale stało sie teraz chec to naprawić czy znalazł by sie ktoś kto naprawił by te błedy oczywiscie nic za darmo:)

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,291
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: Programista
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 11, 2016, 09:11:13 pm »
Przecież Ci napisałem co się dzieje .... Wystarczy przeczytać i wykonać
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 11, 2016, 09:11:52 pm »
Ja osobiście nie widzę w przeglądarce tych błędów, chyba ze już je naprawiłeś, natomiast moduł gamification spróbuj przeinstalować.

*

Offline Prentis

  • Nowy
  • *
  • 17
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 11, 2016, 10:51:59 pm »
Panowie nie jestem Informatykiem mam inne wykształcenie w którym podejrzewam tez nie wiedzielibyście o co chodzi jesli bym wiedział nie pisał by nadal na forum...ale mniejsza o to. Poprostu czy jestescie w stanie napisac KROK po KROKU gdzie wejsc gdzie szukac co zrobić zebym całkowicie nierozkodował sklepu i tyle nic mi nie mówi "zrób to i to"

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 12, 2016, 05:17:12 am »
W zakładce Moduły masz listę modułów w lewej wyszukiwarce wpisz gamification wyszuka Ci odpowiedni moduł przy nim masz opcje Konfiguruj i strzałkę po rozwinięciu jej masz opcję wyczyść/resteuj lub coś w tym stylu, ewentualnie możesz odinstalować ten moduł.

*

Offline Prentis

  • Nowy
  • *
  • 17
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 12, 2016, 05:45:53 pm »
zrobiłem jak Pan mówił pojawił mi sie moduł (osiągniecia sprzedawcy "zrzut") klikłem konfiguruj i wyskoczyły błedy zrzut drugi

*

Offline Prentis

  • Nowy
  • *
  • 17
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 12, 2016, 05:50:08 pm »
z tego co widze błedów mam bardzo duzo co kolwiek nacisne ciągle wyskakują cyferki z napisami czyli jest coś powazniejszego.

Prosze o Pomoc czy był by ktoś chetny zobaczyć co tak naprawde jest nie tak i naprawić oczywiście zapłace jak narazie sklep niefunkcjonuje a chce go ponownie uruchomic

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 12, 2016, 06:51:33 pm »
Sprawdź na serwerze jaki masz chmody na katalogi i pliki.

*

Offline Prentis

  • Nowy
  • *
  • 17
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 12, 2016, 07:06:15 pm »
moj sklep jest na serwerze informatyka którty wykonywał sklep ja do tego nie mam podglądu itp

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Błedy Błedy Błedy
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 12, 2016, 07:19:36 pm »
Jak to nie masz? To jest twój sklep czy informatyka?

To inaczej... błąd wygląda na problemy z uprawnieniami, więc jeśli ty nie masz dostępu do serwera to nie mogłeś zmienić uprawnień, czyli wina leży po stronie informatyka, taki tok myślenia jest logiczny. Ponadto jeśli serwer jest informatyka to za pewne wykonuje kopie bezpieczeństwa (nawet tanie hostingi to robią) więc nie widzę problemu aby przywrócić sklep z kopii sprzed awarii (za darmo).

Jak bierzesz auto w leasing to na noc parkujesz w salonie samochodowym czy u siebie w garażu?