wdrożenia PrestaShop

Dodawanie do koszyka nie działa po zmianie adresu URL sklepu

  • 1 Odpowiedzi
  • 1832 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kalinka888

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Dodawanie do koszyka nie działa po zmianie adresu URL sklepu
« dnia: Październik 30, 2016, 12:06:02 am »
Witam. Zmieniam domenę mojego sklepu. Po zaimportowaniu wszystkich plików oraz bazy danych ze starego sklepu na nowy hosting z nową domeną przestało działać dodawanie produktów do koszyka. Nie wiem czy ma to znaczenie ale zauważyłem, że zawsze (sprawdzałem na kilku komputerach) przy próbie dodania produktu do koszyka jest ten tooken (wydaje mi się, że gdy ktoś wchodzi pierwszy raz na sklep tooken powinien być generowany unikalnie) tu przykład http://mediapres.pl/...7d71aca4be00dad
Dodam jeszcze, że trochę przerabiałem szablon jeszcze na starej domenie ale wszystko wtedy działało.
Bardzo proszę o szybką pomoc. Jeżeli jest to skomplikowane jestem w stanie zapłacić za pomoc.

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Dodawanie do koszyka nie działa po zmianie adresu URL sklepu
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 30, 2016, 08:33:25 am »
jeśli przerabiałes szablon sprawdź identyfikator przycisku dodaj do koszyka. Jeśli został zmieniony to dodawanie przestanie działać. Jak ? Podmień np. product.tpl z orginalnego szablonu i sprawdź czy zadziała po wyczyszczeniu cache sklepu
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl