wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Dlaczego Prestashop jest w Polsce tak powrzechnie wykorzystywany

  • 2 Odpowiedzi
  • 1436 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline veiensridder

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Dlaczego Prestashop jest w Polsce tak powrzechnie wykorzystywany
« dnia: Styczeń 04, 2017, 05:38:31 pm »
Pracuję jako marketingowiec od ponad roku w firmie azjatyckiej (HK, Chiny, Tajwan) i mam trochę do czynienia z obsługą sklepów e-commerce, pracowałem na Shopify, Magento, WooCommerce, ale dopiero jak zacząłem się rozglądać w Polsce po różnych agencjach e-commerce zauważyłem że większość specjalizuje się w Prestashop, w Azji natomiast nikt o tej platformie nie ma zielonego pojęcia. Pytanie - dlaczego Prestashop jest akurat w Polsce tak rozpowszechnione? I jakie Presta ma plusy w stosunku do tych największych platform, czytając różne rankingi w prasie angielskojęzycznej prestashop wypada raczej słabo.

Pozdrawiam serdecznie,
Bartosz

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,288
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: Programista
Odp: Dlaczego Prestashop jest w Polsce tak powrzechnie wykorzystywany
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2017, 07:39:06 pm »
Ponieważ dla Polski istnieje najwięcej napisanych modyfikacji:
np. bramki płatności, systemy trackingowe itp....
Ponieważ jest to system naprawdę darmowy, a nie okrojony i dodatkowa wersja premium jako opcja.
Ponieważ posiada pełne polskie tłumaczenie.
Ponieważ jest systemem w miarę prostym i co ważne bezpiecznym w porównaniu np. z Magento, w którym luka bezpieczeństwa nie została usunięta do dzisiaj.
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline And63

  • Stały użytkownik
  • ***
  • 89
  • 3