Witam serdecznie drogich forumowiczów,
To mój pierwszy raz na forum, więc za ewentualne niedociągnięcia przepraszam.
Piszę do Was z prośbą o informację czy firma, która stawiała mi sklep na Preście nie wprowadza mnie w błąd. Chodzi konkretnie o informacje wyświetlane na karcie produktu w zakładkach: "więcej informacji", "arkusz danych", "akcesoria" i "do pobrania".
Z tego, co mi się wydaje, w "więcej informacji" powinien pojawić się (długi) opis, w "arkuszu danych" zestawienie cech danego produktu, w "akcesoriach" siatka produktów będących np. częściami zamiennymi, a w "do pobrania" - co oczywiste - załączniki. W początkowych etapach prac wszystko było ok. Efekt końcowy jest jednak taki, że w zakładkach wyświetlają się:
1. Więcej informacji: (długi) opis
2. Arkusz danych: tabela z cechami, (długi) opis
3. Akcesoria: (długi) opis, siatka części zamiennych
4. Do pobrania: (długi) opis, załączniki.
Firma, która stawiała sklep twierdzi, że takie powielanie opisu w każdej zakładce to odgórne ustawienie Presty. Czy to prawda? Osobiście raczej w to wątpię, choć nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie...
A może ktoś jest w stanie podpowiedzieć mi, jak rozwiązać ten problem... Byłbym zobowiązany